کد خبر: 379919
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت استفاده از یافته‌های پژوهشی در اصلاح فرآیندهای شهرداری

رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: انتظار مهمی که از شورای پژوهش شهرداری قم می‌رود این است که نقش پررنگی‌تری در حوزه برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی مجموعه مدیریت شهری ایفا کند.

ضرورت استفاده از یافته‌های پژوهشی در اصلاح فرآیندهای شهرداری

به گزارش قم پرس: سید محمدحسین دهناد در پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، اظهار داشت: حوزه پژوهش یکی از ساختارهای ریشه‌ای بوده که می‌تواند به افزایش راندمان و اصلاح فرآیندها در شهرداری‌ها کمک کند.

وی راهبرد و کاربردی بودن به همراه جامع‌نگری و یکپارچگی را ملزومات شورای پژوهش و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم دانست و تصریح کرد: ظرفیت و خروجی‌های پژوهشی این دو مرکز باید در امر تصمیم سازی مورداستفاده و توجه مدیران قرار بگیرد.

رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم، اضافه کرد: درصورتی‌که به اصل پژوهش در مجموعه مدیریت شهری توجه نشود، مجبور خواهیم بود با فرآیندهای قدیمی و دردسرساز گذشته اقدامات را پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت آب، منابع محیط‌زیست، هوشمندسازی، حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، شهرسازی بافت های فرسوده و غیره از مباحثی بوده که می‌تواند در شورای پژوهش شهرداری موردتوجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به مجوز اصلاح و تکمیل بند ۳ لایحه با موضوع اخذ مجوز بنده ۵ و ۲۵ مصوبات سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه مترو و مونوریل، تصریح کرد: در قالب این مصوبه تمام کاربری‌ها و خدمات از تعداد رام‌ها، طول ایستگاه‌ها، طول خط و غیره موردبررسی قرار گرفته است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید