کد خبر: 379980
۰
۰
نسخه چاپی

رفتار هیجانی برخی جوانان با آگاهی بخشی قابل کنترل است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری حوزه، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از اعضای شورای فرماندهان انتظامی استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: حوادثی که اخیرا اتفاق افتاد نسبت به حوادثی که در طول انقلاب اتفاق افتاده حادثه جدیدی نبوده اگر چه که ابزار و رسانه هایی که به کار گرفته شده بود متفاوت بود ولی ماهیتش یکی بود.

وی با بیان اینکه ما از پلیس مقتدر، عزتمند، آبرومند و مورد پسند مقام معظم رهبری که باعث افزایش امید و اعتماد مردم شده است، تشکر می کنیم، گفت: پلیس در حوادث اخیر هم از پشتوانه مردمی برخوردار است، هم رهبری از عملکردشان اعلام رضایت کردند و هم خداوند برای افرادی که جهاد می کنند و در برابر اشرار می ایستند وعده بهشت داده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تشکر از مردم خوب کشور که در این آزمایش خوش درخشیدند، گفت: خداوند در آیه ۱۰۴ سوره نساء خطاب به مردم می فرماید که در تعقیب دشمن و پیگیری کار دشمن سستی و کوتاهی نکنید زیرا همانطور که شما رنج بردید دشمنان هم رنج دیدند ولی شما امید به بهشت دارید در حالی که دشمن این امید را ندارد و چهره هایی لکه دار هستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند بجز اصحاب امام حسین علیه السلام هیچ امامی مردمی انقلابی و وفادار مانند مردم ایران نداشته است، افزود: امیرالمؤمنین علیه السلام در زمان خلافت خود به لشکریان فرمودند که در صدر اسلام ما می جنگیدیم، مقاومت می کردیم، اسیر می دادیم و اسیر می گرفتیم و خداوند وقتی اخلاص و صداقت ما را می دید پیروزی را به ما می داد؛ حضرت در ادامه فرمودند اگر ما در صدر اسلام مانند شما رفتار می کردیم اصلا درخت دین رشد نمی کرد و ستون دین استوار نمی شد.

سعیدی با اشاره به ظلمی که در حوادث اخیر به سازمان انتظامی کشور صورت گرفت، گفت: پلیس کشور در عین مظلومیت با اقتدار ظاهر شد و با وجود جسارت هایی که به پلیس شد ولی پلیس اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.

وی با بیان اینکه یکی از اسوه های پلیس ما مالک اشتر است گفت: مالک با وجود این که به نزدیکی خیمه فساد رسیده بود ولی به امر امیرالمؤمنین علیه السلام برگشت و همین مالک اشتر وقتی در خیابان با جسارت یک جوان روبرو شد بی توجهی کرد و برای او از خدا طلب بخشش و هدایت کرد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در حوادث اخیر کشور هم برخی جوان ها به دنبال فضاسازی برخی شبکه های اجتماعی هیجانی رفتار کردند گفت: مشکل این جوانان را می توان با آگاهی دادن حل کرد ولی برخورد با افرادی که آگاهانه و با برنامه ریزی دشمن عمل کردند متفاوت است و باید با آنها برخورد قاطع شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم آمده است که به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند و دستهای مفسدان را از بیت المال قطع کند، افزود: مردم از تلاش ها و خدمات پلیس تشکر دارند و با پلیس برای اجرای قانون همراهی می کنند و از جمله کارهای که باید انجام شود این است که هویت پلیس اسلامی برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود.

در پایان این دیدار از ۳ نفر از پیشکسوتان پلیس قم تقدیر به عمل آمد و از سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم که به عنوان فرمانده برتر فراجا در سطح کشور انتخاب شده است نیز تجلیل شد.

دبیرخبر: #علی_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید