کد خبر: 379988
۰
۰
نسخه چاپی

پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات پروژه‌های ورزشی استان سمنان انجام می‌‌دهیم

سجادی گفت: استان سمنان به دلیل نزدیکی به تهران و برخورداری از زیرساخت های خوب ورزشی و ارتباطی از نظر ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در پایان سفر یک روزه خود به استان سمنان اظهار داشت: بعد از تاکیدات رئیس جمهور، وزارتخانه ورزش نیز به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شد البته در حال حاضر تنها دو خدمت وزارت ورزش از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که تا پایان سال یا دهه فجر امسال علاوه بر این دو خدمت، بستر لازم برای بهره‌مندی حداقل ۴۰ درصد خدمات باقیمانده نیز فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه این وزارتخانه در مجموع ۱۷ خدمت ارائه می‌دهد افزود: تلاش همکاران ما بر این است به تدریج زمینه ارائه این خدمات از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند فراهم شود.

سجادی با اشاره به سفر امروز خود به دو شهرستان غربی استان گفت: در آینده برای بازدید و بررسی پروژه های وزارت ورزش و دیدار با فعالان حوزه ورزش و جوانان به دیگر شهرستان های استان نیز سفر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استان سمنان همواره از نظر ورزش استان مهمی بوده افزود: این استان به دلیل نزدیکی به تهران و برخورداری از زیرساخت های خوب ورزشی و ارتباطی از نظر ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است.

وزیر ورزش و جوانان از بازدید از چند پروژه تعطیل و نیمه تعطیل ورزشی این شهرستان ها خبر داد و گفت: در این سفر علاوه بر افتتاح چند پروژه، از پروژه های ورزشی این دو شهرستان نیز بازدید شد تا مشکلات آنها پیگیری و زمینه برای تسریع در پروژه ها فراهم شود.

سجادی همچنین با بیان اینکه برخی پروژه ها نیز آخرین مراحل تکمیل خود را می گذرانند افزود: برای تکمیل این پروژه ها و تامین روشنایی برخی از آنها نیز دستورات لازم صادر شد.

وی از تهیه یک لیست از نیازهای پروژه های ورزشی این دو شهرستان خبر داد و وعده داد: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات این پروژه ها را انجام دهد.

وی با اشاره به بازدید از دو استخر روباز و سرپوشیده در آرادان گفت: متاسفانه برخی از پروژه ها نیز با مشکلاتی مواجه اند که قرار است به طور جدی پیگیری رفع مشکلات این پروژه ها باشیم چرا که زیرساخت های ورزش های آبی هم در حوزه ورزش قهرمانی و هم در حوزه ورزش همگانی از اهمیت بسزایی برخوردارند و وجود آنها برای رشد ورزش در این شهرستان ها ضروری است.

وی با اشاره به تعطیلی چند ساله یکی از این پروژه ها که با همکاری بخش خصوصی و یک بانک عامل ساخته شده قول مساعد داد که از طریق بانک عامل پیگیر مشکلات این پروژه و رفع موانع آن شود.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید