کد خبر: 380022
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کشتی اولویت اول وزارت ورزش است/تقسیم اعتبارات بین ۵۳ فدراسیون

به گزارش قم پرس سینا کلهر شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از نام آوران جهانی کشتی مازندران با اشاره به به اینکه موضع اصلی وزارت ورزش حمایت از کشتی است، گفت: ۵۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۴ به ورزش کشتی جدای از ۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: بالاترین مبلغ و اعتباری که به فدراسیون‌ها پرداخت شده هشت میلیارد تومان است، افزود: این درحالی که به کشتی ۱۶ میلیارد تومان پرداخت شده است هرچند ممکن است این اعتبار پاسخگوی نیازها نباشد.

وی با بیان اینکه اعتبارات ورزشی باید بین ۵۳ فدراسیون تقسیم شود، گفت: طی شش ماه گذشته دو برابر اعتبار به کشتی پرداخت شده است و این نشان می‌دهد که کشتی اولویت است.

کلهر اولویت اول و تام تمام ورزاتخانه را ورزش کشتی دانست به بزرگترین رویداد ورزشی پیش روی جام جهانی فوتبال در قطر اشاره کرد و گفت: رقمی که برای فدراسیون فوتبال از محل تبصره ۱۴ پرداخت شد ۴۰ میلیارد تومان است ولی برای کشتی ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: در وزارتخانه و شخص وزیر بیشترین دغدغه اش این است که بیشترین سهم را ورزش اول کشور یعنی کشتی داشته باشد.

وی با تاکید براین که اولویت اول ورزش کشور کشتی است، یادآور شد: تمام تلاش‌های هیئت قهرمانی حمایت از کشتی گیران است.

کلهر با تقدیر از خانواده ورزشکاران کشتی یادآور شد: اگر مراقبت و دعای خانواده‌ها نبود شاهد چنین نقش و قهرمانی ورزشکاران نبودیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اظهار اینکه بخش عمده از قهرمانی ورزشکاران مدیون خانواده‌ها و والدین آنان است، گفت: این خانواده‌ها برای افتخارآفریدن فرزندنشان برای کشور نقش مهمی دارند و باید توجه ویژه ای به خانواده‌های آنان شود.

وی با بیان اینکه قهرمانان ما نماد مروت، فتوت وجوانمردی هستند به حضور آنان در جشن‌های مختلف برای کمک به نیازمندان اضافه کرد: قهرمانان در بخش‌های اجتماعی نیز نقش آفرین هستند و حرفشان در میدان اجتماعی اثرگذار است.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.