کد خبر: 380023
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پایبند به سپاهان هستم/واکنشی بازی نمی‌کنیم

به گزارش قم پرس ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در نشست خبری قبل از مصاف با پرسپولیس اظهار داشت: هفته فوتبالی را سپری کردیم، شب‌های گذشته لیگ قهرمانان اروپا را داشتیم فوتبال‌هایی که من نیز آنها را دنبال می‌کنم.

وی افزود: این هفته یک هفته به خصوصی است، دربی نیست اما یک بازی کلاسیک است، یک بازی مهم برای هواداران دو باشگاه و کشور است، زیرا بازی مهمی است، می‌توانند مثال خوبی برای کشور باشند و یک بازی خوب برای اجتماع باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شایعات فسخ قرارداد با سپاهان ادامه داد: وقتی یک بازی مهم و کلاسیک باشد عادی است شایعاتی درست شود، یک قرارداد بلندمدت دارم، در قلبم برنامه ریزی کردم که به اهدافم در این مسیر برسم، من یک مرد هستم که وقتی چیزی را شروع کنم باید به پایان آن برسم.

مورایس در خصوص احتمال تکرار موفقیت سپاهان مقابل پرسپولیس مثل رقابت با استقلال اضافه کرد: ما همیشه آماده هستیم که موفقیت‌های قبلی را تکرار کنیم، این بازی مقابل یک تیم متفاوت است، باید در مسیری حرکت کنیم که به خواسته‌هایمان برسیم، باید ببینیم بازی فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: راه من به طوری است که بازیکنان اصلی من ۲۰ نفر هستند، هر بازیکنی می‌تواند بازی کند، من نمی‌توانم با فاصله ۵ روزه بازیکنی را استراحت بدهم زیرا فاصله دو یا سه روز نیست.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: حریف باکیفیتی داریم، باید ظرفیت آنها را بشناسیم و طبق آنها بازی کنیم، ما واکنشی نیستیم، کنشی هستیم، اما وقتی توپ نداریم ساختار عوض می‌شود و نسبت به موقعیت توپ ساختار بازیکنان عوض می‌شود، وینگرها هم باید دفاع کنند دفاع کردن فقط وظیفه دفاع‌ها نیست.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.