کد خبر: 380981
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نسل جوان را باید از طریق جهاد تبیین در جریان برنامه‌های بزرگ انقلاب قرار داد

به گزارش ایرنا؛ آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران اربعین، از بیداری و توجیه نسل جوان به عنوان اصلی ترین تراز انقلاب یاد کرد و افزود: باید اینگونه جلسات در محیط دانشگاهی و دبیرستانی برگزار شود و غفلت از این مهم موجب خسران است.

وی تصریح کرد: نباید اکتفا به همین جلسات کرد و ضرورت دارد، به صورت همه جانبه اعتقادات عمیق مردم و باورهای دینی آنان را برای نسل جوان تشریح کنیم تا نسل جوانان بدانند مردم نسبت به اعتقادات خود بسیار حساس هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه اظهار داشت: به رغم این که برخی جوانان ما نخبه و با هوش هستند اما خیلی از رخداد های انقلاب را نمی دانند و از مو قعیت کشور در گذشته بی خبر هستند و در جریان نیستند، که این کشور در رژیم گذشته هیچ اراده ای برای مدیریت خود نداشت و زمام امور دست خارجی ها بود، لذا باید از مواهب تبیین استفاده کنیم و نسبت به تنویر افکار عمومی خصوصاً جوانان اهتمام ویژه داشته باشیم.

باید تمام وجود مسوولان خدمت به مردم باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: باید تمام فلسفه وجودی مسوولان خدمت به مردم باشد.

آیت الله علماء، بر ضرورت رفع مشکلات مردم خصوصاً مناطق حاشیه نشین تأکید کرد و با قدردانی از تلاش های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند لذا خدمت به آنان از بالاترین کارهایی مدیران اجرایی می تواند باشد.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد