کد خبر: 382754
۰
۰
نسخه چاپی

واردات گندم به قم ۲۵ درصد افزایش یافت

سعید محمدی روز شنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: همچنین اقدام لازم برای حمل ۲۰‌ هزار تُن گندم دیگر به سیلوی استان نیز در حال انجام است و قم از نظر وضعیت ذخیره سازی گندم برای تامین نیاز مردم شرایط بسیار مطلوبی دارد.

وی افزود: در خصوص تامین سایر کالاهای اساسی همچون برنج خارجی و شکر برای عرضه در بازار استان نیز تدارک مناسبی دیده شده‌است که در همین رابطه بیش‌از یک‌هزار و ۲۷۱ تُن برنج خارجی (هندی، تایلندی و پاکستانی) و سه‌هزار و ۷۰ تُن شکر در انبارهای ما موجود است.

وی با اشاره به این که در سال‌جاری چهار هزار ۵۶۱ تُن برنج خارجی و ۶ هزار و ۶۰۰ تُن شکر در قم توزیع شده‌است، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون به نسبت مدت مشابه سال گذشته در رابطه با برنج ۴۵ درصد و در خصوص شکر نیز ۱۱۳ افزایش توزیع داشتیم.

محمدی گفت: برنامه حمل گندم و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به قم،‌ به صورت مستمر دنبال می‌شود در همین ارتباط همواره سطح ذخیره‌سازی این کالاها در انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در وضعیت مطمئنی است.

وی افزود: در همین رابطه برنامه حمل چهار هزار تُن برنج خارجی علاوه بر میزان یاد شده به قم آغاز شده تا موجودی استان در این بخش با افزایش قابل توجهی همراه باشد،‌ همچنین وضعیت ذخیره سازی شکر به حدی است که می‌تواند نیاز مردم را به خوبی تامین کند.

دبیرخبر: #علی_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید