کد خبر: 382803
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پویشی که جایزه‌اش پیراهن تیم ملی فوتبال است/ دریافت بیش از ۴۰ هزار پیامک

پوریا ملک آبادی، تهیه کننده برنامه جام ۲۲ که از شبکه ورزش پخش می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: مسابقه ده سوالی تله کیو هر شب ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. مسابقه به این صورت است که ما روی آنتن سوال را می خوانیم و مردم از طریق تلفن همراه جواب می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری پویش تا پای جان برای ایران و دریافت بیش از ۴۰ هزار پیامک گفت: بینندگان می‌توانند با ارسال یک جمله، یک شعار یا یک متن کوتاه، به سرشماره ۳۰۰۰۰۹۱۷ یا ارسال فیلم به صفحات مجازی برنامه به آدرس jam۲۲_tv@ از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حمایت کنند. قرعه کشی هر شب انجام می شود و به برندگان پیراهن و شورت و جوراب اصلی تیم ملی فوتبال تعلق می‌گیرد که ارزش مادی آن حدود ۴ میلیون تومان است.

به گزاش ایرنا، پخش برنامه جام ۲۲ از اول مهرماه روزهای دوشنبه و جمعه ساعت ۲۱ آغاز شده و رسول مجیدی مجری اصلی این برنامه است. این برنامه با نزدیک شدن به افتتاحیه جام جهانی ۲۳ آبان ماه هر شب روی آنتن خواهد رفت و با آغاز جام جهانی از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ با محوریت تحلیل و بررسی کارشناسی جام جهانی و پرداختن به مسائل فرهنگی جام جهانی ادامه خواهد داشت.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.