کد خبر: 383007
۰
۰
نسخه چاپی
با حضور مادر شهیدان زین الدین و جمعی از شاعران آیینی استان؛

محفل شعر «زلال قریحه» برگزار می شود

در راستای کنگره ملی شعر زلال قریحه، محفل شعر «زلال قریحه با حضور مادر شهیدان زین الدین و جمعی از شاعران آیینی در قم برگزار خواهد شد.

محفل شعر «زلال قریحه» برگزار می شود

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، محفل شعر زلال قریحه با حضور مادر شهیدان زین‌الدین و جمعی از شاعران آیینی استان قم برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند، روز چهارشنبه 2 آذر 1401، ساعت 18 با حضور در خانه موزه شهیدان زین الدین (واقع در خیابان صفائیه، کوچه 10) در این محفل حضور به هم رسانند.
گفتنی است که کنگره ملی زلال قریحه، در پی تقریظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر شعر سرکار خانم مستشار نظامی، شاعر آیینی و دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با مضمون «ای کاش برای دیگر مادران ارجمند شهدای قم نظیر مادران شهید زین‌الدین و در سراسر کشور نیز، زلال قریحه شاعران، آثاری بیافریند.» با محوریت محفل ادبی پروین اعتصامی استان قم به نمایندگی از محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف تجلیل از مادران شهیدان استان قم فراخوان خود را در دو بخش شعر و نوحه و سرود منتشر کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید