کد خبر: 383015
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس اداره نگهداری راه‌های برونشهری استان قم خبرداد:

طرح بهسازی بزرگراه ترانزیتی سلفچگان- دلیجان( باند برگشت) عملیاتی شد

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: طرح بهسازی بزرگراه ترانزیتی سلفچگان- دلیجان( باندبرگشت) به طول ده کیلومتر و با اعتباری افزون بر 300 میلیارد ریال اجرایی شد

 طرح بهسازی بزرگراه ترانزیتی  سلفچگان- دلیجان( باند برگشت) عملیاتی شد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، رئیس اداره نگهداری راه‌های این اداره کل از اجرایی شدن طرح بهسازی بزرگراه ترانزیتی سلفچگان- دلیجان( باند برگشت) خبرداد.
محمد معارف وند ضمن اعلام این خبر افزود: بزرگراه سلفچگان- دلیجان از مهمترین محورهای ترانزیتی کشور است که نقشی ارزنده درجابجایی کالا و مسافر دارد.
وی ارتقا ایمنی و تسهیل تردد این محور ترانزیتی را به دلیل ترافیک ترکیبی و چشمگیر از اولویت‌های اداره کل متبوع دانست و یادآور شد: رصد مستمر و احصا نواقص احتمالی و همچنین اجرای طرح‌هایی درقالب پروژه‌های امانی و پیمانی جهت نگهداری از بزرگراه سلفچگان- دلیجان دردستور کار قرار دارد.
معارف وند اجرای طرح اصلاح شیب شیروانی، شانه سازی، ایمن سازی رفوژ با اجرای خاکریز حائل و... را درزمره طرح‌های امانی که درراستای ارتقا ایمنی این محور صورت گرفته است و افزود: طرح بهسازی باند برگشت بزرگراه سلفچگان- دلیجان از آبان ماه سالجاری و درقالب پروژه ای پیمانی عملیاتی شده است.
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم درخصوص دیگر مشخصات اجرایی طرح بهسازی باند برگشت بزرگراه سلفچگان- دلیجان گفت: طول پروژه افزون بر 10 کیلومتر و عرض مسیر ده متر است.
محمد معارف وند میزان اعتبار تخصیصی پروژه را 300 میلیارد ریال دانست و افزود: تمامی هزینه اجرایی این پروژه مهم عمران جاده‌ای از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تامین شده است.
وی درخصوص مشخصات فنی اجرایی پروژه نیز اظهار داشت: درقالب طرح بهسازی بزرگراه سلفچگان دلیجان، عملیات لکه گیری و درزگیری با قیر پلیمری و همچنین اجرای روکش آسفالت لحاظ شده است.
معارف وند بازه زمانی اجرا و تکمیل این طرح را شش ماهه دانست و تصریح کرد: با توجه به زمان شروع عملیات اجرایی پروژه( آبان ماه) ، ان شا... دربازه زمانی زودتر از موعد اعلامی نسبت به تکمیل آن اقدام شود.
وی درخاتمه از تمامی رانندگانی که از مسیر اجرایی پروژه تردد می نمایند درخواست کرد: با توجه به ویژگی های ترافیکی این محور ترانزیتی که از حجم چشمگیری برخوردار است، رعایت جامع مقررات موضوعه و همکاری با عوامل اجرایی بیش از هرزمان دیگر لحاظ شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید