کد خبر: 383065
۰
۰
نسخه چاپی

بسیج برای تقویت امنیت پایدار در اوج آمادگی است

سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه دردیدار با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در قم، با اشاره به رویکرد راهبردی اعتلای بسیج، بیان داشت: در همین خصوص برنامه ۵ ساله اول بازآرایی و بازساماندهی بسیج با گفتمان‌سازی در سطح استان‌ها آغاز شده‌، زمان پیش‌بینی‌ شده جهت اعتلای راهبردی بسیج ۱۰ ساله است.

وی گفت: بسیج در قالب سند راهبردی اعتلای خود تلاش می‌کند اهداف تعریف‌ شده در بیانیه گام دوم انقلاب برای تمدن سازی نوین اسلامی با تحقق دولت اسلامی و تکثیر انقلاب اسلامی را عملیاتی نماید.

سلیمانی ادامه داد: تمرکز بر پایگاه‌های مقاومت، تقویت اقشار، جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و تبیین، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و دفاع و امنیت مردم پایه جزو اهداف سند اعتلای راهبردی بسیج است.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: در فتنه اخیر کشور تمام کشورهای استکباری حضور فعال داشتند ولی مردم با بصیرت ایران در زمین دشمن بازی نکردند و اغتشاشگران را همراهی نکردند.

سلیمانی ادامه داد: بسیج در جنگ ترکیبی اخیر با تمام قوا پای میدان آمد و بسیجیان بسیار بیشتر از انتظاری که از آنان می‌رفت، خدمت و ایثارگری داشتند.

فداکاری بسیجیان در حوادث اخیر ارزشمند است

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این دیدار با تاکید بر جانفشانی‌های بسیج درحوادث اخیر، گفت: اینکه یک نیروی بسیجی حاضر می‌شود از جان خود بگذرد ولی آسیبی به مردم نرسد، نکته بسیار ارزشمند و قابل‌احترامی است.

آیت الله سید محمد سعیدی با بیان اینکه عمق فتنه‌ها و اغتشاشات امتحان الهی برای عموم مردم است، تصریح کرد: حوادث اخیر نشان داد در هر شهری که روحیه بسیجی نفوذ بیشتری داشت، اوضاع و شرایط به نحو بهتری مدیریت شد.

وی با تاکید برضرورت تجلیل از بسیجیان کشور به‌ویژه پس از حوادث و اغتشاشات اخیر،ابراز داشت: فعالیت‌های متنوع در بسیج هرچه که به‌دوراز سلیقه و اعمال‌نظرهای شخصی انجام بگیرد، نتیجه مطلوب‌تری می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کشور به خاطر مشکلات ایجادشده از سوی بیگانگان با چالش‌هایی همراه است اما این تلخی‌ها می‌گذرد و پیروزی و سربلندی نصیب ملت ایران می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعین در سفر خود به قم با شماری از علمای حوزه علمیه دیدار و گفت وگو می‌کند.

دبیرخبر: #علی_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید