کد خبر: 383246
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید معاون سازمان محیط‌زیست کشور از باغ پرندگان شهر قم

معاون محیط طبیعی محیط‌زیست کشور ضمن بازدید از باغ پرندگان شهر قم گفت: طراحی و زیستگاه پرندگان در باغ پرندگان شهر قم در کشور بی‌نظیر بوده و باید از مدیران شهری در قم تقدیر و تشکر کرد.

بازدید معاون سازمان محیط‌زیست کشور از باغ پرندگان شهر قم

به گزارش قم پرس: حسن اکبری در حاشیه بازدید از باغ پرندگان شهر قم، به طراحی این زیستگاه اشاره کرد و اظهار داشت: محوطه‌های ایجادشده و همچنین زیستگاه پرندگان حاره‌ای و گرمسیری در باغ پرندگان قابل‌ستایش و تقدیر بوده و طراحی آن در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

وی ضمن تشکر از مدیران شهری و طراحان باغ پرندگان تصریح کرد: با توجه به فضاسازی استاندارد، احداث قفس‌ها و زیستگاه‌های مناسب امکان توسعه بوستان و نگهداری گونه‌های دیگری از پرندگان نیز در این باغ وجود دارد.

معاون سازمان محیط‌زیست کشور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط زیستی مناسب این باغ، می‌توان پرندگان شکاری و گونه‌های خاص را جهت حفظ و تکثیر تحویل این مجموعه داد.

وی در پایان تأکید کرد: نگهداری پرندگان در شرایط زیستی مناسب یکی از نکات مهمی بوده که باید شهرها در طراحی باغ پرندگان و باغ‌وحش‌ها در نظر بگیرند و تنها به جنبه تفریحی و اقتصادی آن توجه نکنند و نقطه قوت باغ پرندگان در شهر قم علاوه بر طراحی زیبا، لحاظ کردن شرایط مناسب نگهداری پرندگان است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید