کد خبر: 383278
۰
۰
نسخه چاپی

تنها چند متر تا تکمیل عرشه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از آغاز بتن‌ریزی عرشه روگذر تقاطع غیر هم‌سطح بلوار جمهوری و بلوار فردوسی میدان نماز خبر داد

تنها چند متر تا تکمیل عرشه تقاطع غیرهمسطح میدان نماز قم

به گزارش قم پرس: عباس حلوایی زاده از آغاز بتن‌ریزی عرشه روگذر تقاطع غیر هم‌سطح بلوار جمهوری و بلوار فردوسی در میدان نماز خبر داد و اظهار داشت: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۶۸۰ میلیارد ریال قرارداد اولیه آغازشده و تا امروز بیش از ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی از اجرای بتن‌ریزی عرشه انتهای پروژه تا یک ماه دیگر خبر داد و افزود: در این مرحله از پروژه عملیات بتن‌ریزی، آرماتوربندی و قالب‌بندی نیز انجام می‌شود و در زیرگذر پروژه نیز عملیات حفاری در حال انجام است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: در زیرگذر پروژه، عملیات حفاری شمع‌ها، بتن‌ریزی، دیواره سازی‌های نماها انجام می‌شود، همچنین دو طرف رمپ‌ها به‌صورت ۱۰۰ درصدی اجراشده و عملیات خاک‌برداری آن به‌غیراز میدان که محدوده اجباری پروژه برای تکمیل عرشه پروژه بوده عملیات عمرانی باقی‌مانده است.

وی ادامه داد: خاک‌برداری و دیواره سازی میدان اصلی پروژه بعد از تکمیل پروژه و عرشه‌های تقاطع اجرا می‌شود و در ادامه عملیات اجرایی پروژه شامل روسازی زیرگذر، عایق سازی، آُسفالت و روشنایی مسیرها نیز اجرا می‌شود.

حلوایی زاده در پایان تأکید کرد: پروژه با سرعت قابل‌توجه ای در حال اجرا است و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری پروژه بوده و گره‌های ترافیکی این بخش از شهر نیز رفع شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید