کد خبر: 383281
۰
۰
نسخه چاپی

فراخوان ششمین دوره جشنواره عکاسی “پاییز برگ‌ریز” در قم

ششمین دوره جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی شهرداری قم برگزار می‌شود.

فراخوان ششمین دوره جشنواره عکاسی “پاییز برگ‌ریز” در قم

به گزارش قم پرس: سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی شهرداری قم با همکاری انجمن عکس بسیج هنرمندان قم، ششمین دوره جشنواره عکاسی پاییز برگ‌ریز را برگزار می‌کند.

این جشنواره با محوریت زیبایی‌های فصل پاییز در بوستان‌ها و معابر شهر قم و المان‌ها و دیوارنگاره‌های شهری و با موضوع ویژه نقاط قوت و ضعف سیما و منظر شهری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش شهروندی(عکاسی با تلفن همراه) و حرفه‌ای (عکاسی با دوربین‌های حرفه‌ای) در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار از تاریخ یکم آذرماه لغایت ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ با تمدید به تشخیص دبیرخانه این جشنواره خواهد بود.

شرایط شرکت در این جشنواره شامل ارسال حداکثر ۱۰ اثر توسط هر شهروند و هنرمند، ثبت آثار در محدوده خدمات‌رسانی مدیریت شهری قم در بوستان‌های منتخب شامل منطقه یک: بوستان حضرت مهدی (عج)-بوستان کودک و بوستان شهدای اصناف؛ منطقه ۲: بوستان شفق و بوستان صبا؛ منطقه ۳: بوستان شهید بنیادی-بوستان نسیم و بوستان بانوان ارغوان؛ منطقه ۴: بوستان علوی (ورودی اصلی بوستان تا میدان سرو)-بوستان خاطره-بوستان بانوان نرگس و میدان دفاع مقدس؛ منطقه ۵: بوستان ولیعصر(عج) و بوستان بصیرت؛ منطقه ۶: بوستان شهریار-بوستان نرگس و بوستان بانوان تبسم و منطقه ۷: بوستان صدر و بوستان بانوان نجمه)، عدم دارا بودن امضا، تاریخ، پاسپارتو، واترمارک، قاب یا نشان‌واره در تصاویر ارسالی، ارسال ۳ تصویر از زیبایی‌ها و ۳ تصویر از نازیبایی‌ها در موضوع ویژه، حذف آثار خلاف واقع اثبات‌شده، پذیرش شرایط مسابقه و مالکیت معنوی اثر و تصمیم‌گیری انتشار در کتب، فضای مجازی و نشریات به تشخیص دبیرخانه جشنواره است.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی سازمان به آدرس www.Qomparks.ir آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید