کد خبر: 383490
۰
۰
نسخه چاپی

شهرداری قم اهتمام ویژه‌ای در همکاری با مساجد دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: شهرداری قم در راستای توجه به مسجد محوری با دستور شهردار قم، اهتمام ویژه‌ای به رفع مشکلات ضروری مساجد دارد.

شهرداری قم اهتمام ویژه‌ای در همکاری با مساجد دارد

به گزارش قم پرس . مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با حضور در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر این ستاد دیدار و گفتگو کرد.

کلانترزاده ضمن قدردانی از تلاش‌های جهادی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری به‌عنوان مدیریت جدید ستاد، در اجرای برنامه‌های فاخر و دوره‌های آموزشی در راستای توانمندسازی کانون‌ها، به ظرفیت بالای کانون‌های مساجد اشاره کرد و گفت: ظرفیت بسیار عظیمی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در زمینه ترویج حقوق شهروندی وجود دارد که انتظار داریم در هشت محور حقوق شهروندی شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر با مشارکت کانون‌های مساجد باشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه شهرداری قم در راستای توجه به مسجد محوری با دستور شهردار قم، اهتمام ویژه‌ای به رفع مشکلات ضروری مساجد دارد، افزود: در این راستا فصلی را با عمران و آبادانی مساجد در قالب کمیته حمایت از مساجد برای امور ضروری مانند ترمیم پشت‌بام، رفع مشکلات برقی و سرویس بهداشتی مساجد باز شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری مؤثر مجموعه شهرداری قم در اجرای برنامه‌های مشترک در مساجد، گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های در دست اقدام ستاد و ظرفیت‌های کانون‌های مساجد ارائه و بر آمادگی همکاری با شهرداری قم تأکید کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید