کد خبر: 385452
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نسخه به روز بازی سرافرازان منتشر شد

به گزارش قم پرس نسخه به روزرسانی جدید بازی سرافرازان بعد از چند ماه با اضافه شدن چندین مراحل و امکانات جدید منتشر شد که می‌توان به اضافه شدن ۵ کمپین با ۶۱ مرحله جدید، اضافه شدن زبان انگلیسی، بروز شدن فروشگاه بازی، اضافه شدن کارت‌های جدید، اضافه شدن ۶ غول جدید، اضافه شدن ۱۹ دشمن جدید، ادامه داستان مهیج سرافرازان، بهینه سازی دوربین و افکت‌های جذاب، اضافه شدن افکت‌های بصری و رفع برخی مشکلات گزارش شده اشاره کرد.

سرافرازان یک بازی دفاع از قلعه (تاوردیفنس) است که به رشادت‌های مدافعان حرم در سوریه می‌پردازد. این بازی که تحت حمایت سازمان سراج ساخته شده است با حجم ۱۴۴ مگابایت در اختیار کاربران قرار دارد.

گیمر در این بازی که توسط استودیو بازی‌سازی سیمیا ساخته شده، وظیفه دفاع از مواضع نیروهای خودی را در برابر تروریست‌ها دارد. در ابتدا یک نوع نیروی دفاعی و بعد از موفقیت در مراحل، کم‌کم نیروهای جدید به مجموعه اضافه می‌شود.

بازی‌واره این بازی به این شکل است که بازیکن باید از موضع نیروهای خودی در برابر تروریست‌ها دفاع کند. شما در مرحله اول بازی فقط یک مدافع در خط مقدم در اختیار دارید اما به مرور با عبور از مراحل بازی و جمع‌آوری امتیازات بیشتر، شخصیت‌های جدیدی برای کمک به شما در دفاع از شهر به داستان اضافه می‌شوند.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.