کد خبر: 386186
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم:

تمام برنامه‌ریزی‌ها باید منجر به خدمت بهتر به مردم شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم بر لزوم کار و تلاش هه جانبه برای کسب رضایت مردم تاکید کرد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها باید منجر به خدمت بهتر به مردم شود.

 تمام برنامه‌ریزی‌ها باید منجر به خدمت بهتر به مردم شود

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس یوسف صادقی در جلسه معارفه سرپرست امور برق منطقه یک قم، خدمتگزاری به مردم را توفیق الهی دانست و بر لزوم کار و تلاش همه‌جانبه برای کسب رضایت مردم تأکید کرد.

وی ضرورت رعایت دستورالعمل‌ها در انجام فرایندهای کاری موردتوجه قرار داد و درعین‌حال تصریح کرد: مدیران مناطق می‌توانند آنجا که لازم است با نیت خدمت هر چه بهتر به مردم از ظرفیت‌های مدیریتی برای تصمیم‌گیری استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها باید منجر به خدمت بهتر به مردم شود، یادآور شد: هر چراغی که در جمهوری اسلامی روشن می‌شود اعتماد مردم به نظامی که اساس آن خون شهدا و منادی شیعه‌گری در دنیا است بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به برخی از محدودیت‌های موجود در خدمت‌رسانی اظهار داشت: باید به گونه‌ای در مواجه با مردم رفتار کنیم تا هر جا که به علت محدودیت ظرفیت‌ها و یا مسائل قانونی امکان برآورده شدن مطالباتشان را نداریم، کمترین نارضایتی در آن‌ها ایجاد شود.

مهندس صادقی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نامه بیست و پنجم نهج‌البلاغه، بر لزوم تواضع و خشوع در برابر مردم تأکید کرد و گفت: باید تمام سعی خود را در جلب رضایت مردم و همکاران به کار بگیریم تا در نهایت این تلاش‌ها مرضی رضای خداوند متعال قرار گیرد.

در پایان این مراسم مهندس محمد مهری به عنوان سرپرست امور برق منطقه یک قم و مهندس محمود آقا محمدی با حفظ سمت به عنوان سرپرست امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه توزیع برق قم معرفی شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید