کد خبر: 386277
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان مطرح کرد:

پروژه نصب، تعمیر و تعویض گاردریل محورهای جاده ای بخش سلفچگان عملیاتی شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان اعلام کرد: با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال، پروژه نصب، تعمیر وتعویض گاردریل محورهای جاده‌ای بخش سلفچگان اجرایی شد

 پروژه  نصب، تعمیر و تعویض گاردریل محورهای جاده ای بخش سلفچگان عملیاتی شد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان از عملیاتی شدن طرح نصب، تعمیر و تعویض گاردریل محورهای جاده‌ای سلفچگان خبرداد.
حامد قنبری درتکمیل خبر فوق اظهار داشت: جهت اجرای این طرح که به طور پیمانی اجرا می شود، بالغ بر 26 میلیارد ریال،اعتبارتخصیص یافته است.
وی ارتقا ایمنی، کاهش نقاط حادثه خیز و...را از جمله اهداف اجرایی این پروژه دانست و عنوان کرد: با عنایت به اجرای طرح راه بخشنده که موجب حذف تعداد چشمگیری گاردریل در سطح راههای بخش سلفچگان گردید، طی این طرح نسبت به جمع آوری گاردریلهای محذوف اقدام می شود.
قنبری درادامه به دیگر آیتم های اجرایی این طرح اشاره کرد و افزو: تعمیر و نصب صدها شاخه گاردریل دوموج و سه موج درنقاط مرتفع، لبه پلها و دیگر نقاطی که احتمال انحراف و سقوط خودرو داده می شود از آیتم های اصلی این پروژه می باشد.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان گستره عملیاتی این پروژه را درسطح راههای بخش سلفچگان و دوبخش قاهان و خلجستان ذکر کرد و گفت: دراین طرح ضمن تعمیر و تعویض تعداد چشمگیری از گاردریلهای موجود، نسبت به تقویت گاردریلهای ضعیف و ارتقا ضریب ایمنی آنها اقدام می شود.
حامد قنبری درخصوص بازه زمانی پروژه نیز اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، ان شا... تا پایان خرداد ماه سال 1402 پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
وی درخاتمه ضمن تاکید بررعایت جامع مقررات، از رانندگان و دیگر کاربرانی که از محل اجرای طرحهای عمران جاده ای عبور می نمایند درخواست کرد: نسبت به همکاری و تعامل با مجریان پروژه ها اهتمام ویژه را معمول نمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید