کد خبر: 386533
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دستیار معاون علمی در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری منصوب شد

به گزارش قم پرس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی طی حکمی «دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری» را منصوب کرد.

روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، محمدجواد صدری‌مهر را به عنوان دستیار خود در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری منصوب کرد.

در حکم دهقانی خطاب به صدری‌مهر آمده است؛

«عطف به ارتقاء ساختار سازمانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و نظر به مراتب شایستگی و تجارب، به موجب این حکم شما را به عنوان دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری منصوب می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت مردمی خواستارم.»

صدری‌مهر دانش‌آموخته رشته کار آفرینی در مقطع دکتری از دانشگاه آزاد اسلامی که در حال حاضر است به عنوان رئیس پارک علم‌ و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌کند. از دیگر سوابق ایشان به مدیریت تجاری‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت گروه اقتصاد دانش بنیان مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام می توان اشاره کرد.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.