کد خبر: 386588
۰
۰
نسخه چاپی
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم:

اهتمام شرکت گاز استان قم به امر معروف و نهی از منکر قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام‌ گرجی اهتمام شرکت گاز استان قم به امر معروف و نهی از منکر قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری کرد که این فعالیت‌ها ادامه‌دار باشد.

 اهتمام شرکت گاز استان قم به امر معروف و نهی از منکر قابل تقدیر است

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت گاز استان قم، بعد از ظهر سه‌شنبه یازدهم بهمن ماه با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مدیرعامل و جمعی از دیگر روسای واحدهای شرکت گاز استان قم برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام‌ علی‌اصغر گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جلوگیری از مفاسد و معضلات اجتماعی، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی و وظیفه همگانی است.

وی ضمن تقدیر از توجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: هنگامی که عالی‌ترین عضو یک مجموعه به یک واجب دینی نظیر امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشد؛ این موضوع به سایر اعضا و دیگر رده‌ها نیز منتقل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ گرجی همچنین فعالیت‌های شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت گاز استان قم را مثبت ارزیابی کرد و در این خصوص افزود: امید است که این فعالیت‌ها با برگزاری جلسات منظم و آموزش صحیح افراد، ادامه‌دار باشد تا به این واسطه گامی در راستای برپایی این واجب فراموش شده برداشته شود.

در این جلسه همچنین مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان این که شرکت گاز یک دستگاه خدمت‌رسان و به همین خاطر مراجعه کنندگان زیادی به شرکت گاز مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: تشویق کارکنان به تکریم ارباب رجوع، کمترین کاری است که می‌شود که در راستای اجرای امر به معروف در یک دستگاه اجرایی انجام داد.

وی با بیان این که تکریم ارباب رجوع نیاز به بودجه و تشریفات خاصی ندارد، گفت: کارکنان دستگاه‌ها و ادارات دولتی نباید به گونه‌ای رفتار کنند که مردم از انقلاب و نظام اسلامی زده شوند و تصور کنند که در حق آن‌ها اجحاف شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید