کد خبر: 386755
۰
۰
نسخه چاپی
به همت معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان قم؛

رویداد فرهنگی رسانه ای «مبینا» برگزار می شود

رویداد فرهنگی رسانه ای «مبینا» ویژه طلاب خواهر استان قم برگزار خواهد شد.

رویداد فرهنگی رسانه ای «مبینا» برگزار می شود

به گزارش قم پرس به نقل از معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان قم، رویداد فرهنگی رسانه ای «مبینا» ویژه طلاب خواهر این استان(در حال تحصیل و فارغ التحصیل، ایرانی و طلاب بین الملل) به همت معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران استان قم برگزار می شود.
این رویداد در دو سطح «جوانه ها» و «حرفه ای ها» و در دو بخش نوشتاری و نرم افزارهای موبایلی و ۱۴ رشته فراخوان شده که طلاب خواهر ساکن استان قم از مجموع رشته ها صرفا می توانند در یکی از رشته ها، شرکت نمایند.
این فراخوان در بخش نوشتاری شامل رشته های ابزار لازم برای نویسندگی در فضای مجازی، داستانک و داستان کوتاه، فیلمنامه فیلم کوتاه، و مبانی خبر و خبرنگاری است و در بخش نرم افزارهای موبایلی اعم از ساخت عکس نوشته، موشن گرافی و اینفو موشن با نرم افزار InShot، طراحی دیجیتال با نرم افزار sketchbook، نویسندگی، تولید و تدوین پادکست، انیمیشن دوبعدی با نرم افزار Flipaclip، تدوین کلیپ با نرم افزار KineMaster، تهیه کلیپ بدون نرم افزار (معرفی۱۰۰ سایت با قالب آماده)، تهیه پادکست و تدویم صوت با نرم افزار InShot اصول و نحوه عکاسی با موبایل، اصول و نحوه مستندسازی با موبایل، و تهیه ویدئو آرت است.
از مزایای شرکت در این رویداد می توان به دوره رایگان آموزشی قبل از رویداد، آموزش و پشتیبانی آنلاین اساتید مجرب و مشاوره آنها تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، فرصت تیم سازی و ادامه تجربه تیمی، و اعطای گواهینامه حضور در رویداد به همه اعضاء اشاره کرد.
لازم به ذکر است از آنجایی که مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد، علاقه مندان به ثبت نام در این رویداد می توانند فقط تا ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ به نشانی اینترنتی http://poll.whc.ir/436567 مراجعه کنند.
قابل ذکر است دوره آموزشی از ۲۱ بهمن ماه تا یکم اسفندماه بوده و چهارم و پنجم اسفندماه رویداد مذکور برگزار می شود و اختتامیه آن نیز ۱۱ اسفندماه خواهد بود.
به برگزیدگان این رویداد، جوایز نقدی، تندیس رویداد، و دیپلم افتخار اهدا خواهد شد.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این رویداد، جهت اطلاع از مراحل کار و عضویت در گروه های آموزشی در کانال رویداد مبینا به نشانی @roydad_mobina عضو شوند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید