کد خبر: 386764
۰
۰
نسخه چاپی

انهدام باند کلاهبرداری 730میلیاردی

فرمانده انتظامی استان ازانهدام باند 5 نفره که در قالب شرکت صوری و با شگرد مشارکت در ساخت پروژه هاي مسکن و جاده، از 214 نفر 730میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد

انهدام باند کلاهبرداری 730میلیاردی

به گزارش قم پرس ; سردار "سید محمود میرفیضی" اظهارداشت: در پي شکايت از یک شرکت که مدعي بود در امور ساخت پروژه هاي مسکن و جاده و صادرات و واردات مواد اوليه کارخانه ها است و اقدام به کلاهبرداری از214 نفراز سرمايه گذاران به مبلغ 730 میلیارد ریال کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: شرکت مذکور براي اقدامات مجرمانه خود ؛ از بین افرادی که معمولا از موضوعات اقتصادي بي اطلاع بوده و به راحتي مي توان اعتماد شان را جلب کرد، اقدام به تبليغ کرده و در ابتداي شروع به کار نیز سود دهي خوبي به مال باختگان داشته تا اعتماد آنان را جلب کند و اسنادي از سهام هاي بورسي جعل و چاپ و در بين مال باختگان توزيع شده بود که عملا فاقد هرگونه ارزش مالي بود.
فرمانده انتظامی استان قم ابراز داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری یک سری اقدامات فنی، متهمان را شناسایی و در يک اقدام غافلگيرانه و در حين خروج از کشور دستگير کردند.
وی تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار هاي مناسب روانه زندان شدند.
مزایای نصب جی پی اس روی خودروها
فرمانده انتظامی شهرستان نصب "جی پی اس" بر روی خودروها را یک اقدام ایمنی بخش و پیشگیرانه برشمرد و گفت :رسانه ها شهروندان را در ترویج فرهنگ نصب سامانه جی پی اس بروی وسایل نقلیه،ترغیب کنند
سرهنگ"امیر مختاری"اظهار داشت: بنا به تدبیر فرمانده انتظامی استان و در جلسات و نشست های مختلف با مسئولان مربوطه و مردم، پیگیری های زیادی برای ترویج فرهنگ نصب سامانه جی پی اس برروی وسایل نقلیه انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان یادآور شد: سامانه جی پی اس قابلیت های ردیابی آنلاین، کنترل خودرو از راه دور، هشدار روشن شدن خودرو، بازبینی مسیرها و توقفگاه ها، هشدار سرعت غیرمجاز و برخی امکانات ردیابی دیگر با نرم افزار کاملا فارسی را دارد که توصیه می شود شهروندان جهت افزایش ایمنی وسایل نقلیه خود نسبت به نصب این سامانه اقدام کنند.
سرهنگ مختاری از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان درخواست کرد که شهروندان را در ترویج فرهنگ نصب سامانه جی پی اس بروی وسایل نقلیه،ترغیب کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید