کد خبر: 386982
۰
۰
نسخه چاپی

مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تبلیغات اسلامی کاشمر افتتاح شد

به گزارش قم پرس حجت‌الاسلام محمدحسین صداقتی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی که با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و فرماندار و امام جمعه و مسئولین و خیرین قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: شروع ساخت مجتمع فرهنگی و علوم قرآنی تبلیغات اسلامی از سال ۱۳۸۸ آغاز شده بود که در دهه فجر امسال به بهره برداری کامل رسید.

رئیس اداره سازمان تبلیغات شهرستان کاشمر برنامه‌های قرآنی و فرهنگی را از اولویت اصلی فعالیت این مجتمع دانست و افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت هزار و ۳۰۰ متر مربع و با زیربنای ۸۵۰ متر در دو طبقه ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۱۳۹۸ این مجتمع فقط از ۳۵ درصد پیشرفت برخوردار بود؛ تصریح کرد: برای ساخت این مجموعه تاکنون ۱۲ میلیارد تومان از اعتبارات استانی هزینه شده است.

حجت الاسلام صداقتی با بیان اینکه این مجتمع نیاز به تجهیزات دارد تا به به بهره برداری کامل برسد، افزود: تاکنون برای تجهیز این مجتمع اعتباری اختصاص نیافته است.

رئیس اداره سازمان تبلیغات شهرستان کاشمر در ادامه با تقدیر از همکاری شهرداری و شورای شهر کاشمر که در کمترین زمان نسبت به کف سازی محوطه و معابر این مجتمع اقدامات خوبی انجام دادند، گفت: برای تهیه بخشی از تجهیزات مورد نیاز این مجتمع تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیرین قرآنی هزینه شده است.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید