کد خبر: 389171
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل شرکت گاز استان قم:

آمادگی کامل واحد امداد و حوادث شرکت گاز استان قم در روزهای تعطیلات سال جدید

خوش‌لهجه از آمادگی دو تیم امداد و حوادث شرکت گاز استان قم در قالب کشیک‌های نوروزی جهت خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.

  آمادگی کامل واحد امداد و حوادث شرکت گاز استان قم در روزهای تعطیلات سال جدید

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم صبح امروز یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند در جلسه مدیریت بحران شرکت گاز استان قم که در سالن شهید سلیمانی این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت امدادرسانی و مقابله با حوادث احتمالی پیرامون گاز طبیعی، دو گروه امداد و حوادث شرکت گاز استان قم در روزهای تعطیل سال جدید، آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان هستند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: این دو گروه با سه خودروی فعال و دو موتورسیکلت امداد و تجهیزات در سطح شهر قم و استان، در قالب دو شیفت ۱۲ ساعته به صورت شبانه‌روزی آماده‌باش هستند.

خوش‌لهجه اضافه کرد: این دو گروه به صورت ویژه برای ایام نوروز در حال ارائه خدمت هستند و فعالیت سایر بخش‌های امدادی شرکت گاز استان قم به قوت خود باقی است.

وی با بیان این‌که مرکز پیام ۱۹۴ نیز در بیست‌وچهار ساعت شبانه‌روز پاسخگوی مشترکین محترم است، خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۷ نفر از همکاران امداد و حوادث ما در تعطیلات نوروز در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در مواقع ضروری از آنان در جهت رفع مشکلات و خدمت هر چه بهتر به مردم استفاده شود.

خوش‌لهجه اضافه کرد: در این ایام همچنین بازدید از نواحی و سنجش آمادگی آن‌ها جهت اطمینان خاطر از آسایش مردم عزیز، در سطح مدیرعامل و سایر مدیران و روسای واحدها در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان اظهارات خود از عموم مردم درخواست کرد تا به هنگام خروج از منزل، نکات ایمنی پیرامون وسایل گازسوز را رعایت کرده و به هنگام خروج طولانی مدت از منزل، به بستن شیر اصلی گاز توجه داشته باشند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید