کد خبر: 389235
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور

به گزارش قم پرس به نقل از وزارت راه و شهرسازی هادی یوسف پورآذری گفت: پیرو دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی می‌بایست در حداقل زمان ممکن برنامه جامع و استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها آماده و در قالب کتابچه فرصت‌های سرمایه گذاری رونمایی شود.

یوسف‌پورآذری اظهار کرد: کشور با وجود تحریم و شرایط دشوار اقتصادی، دارای ظرفیت‌های سرمایه گذاری بسیاری است که باید به آن‌ها توجه شود.

وی با اشاره به توافق از سرگیری روابط سیاسی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عربی گفت: این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و منتظر گشایش‌های مطلوبی در مباحث اقتصادی بود.

عضو هیئت مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها گفت: برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی از همین امروز باید برنامه ریزی و بسته جامعی را طراحی کرد.

پورآذری با بیان اینکه نوع پروژه‌های اقتصادی باید مشخص و مدون باشد، گفت: باید برنامه فعالیت‌های اقتصادی به صورت روشن به سرمایه گذارانی که علاقه‌مند به همکاری هستند، ارائه شود.

وی با تاکید بر اهمیت وجود پیوست رسانه‌ای در پروژه‌های مختلف به‌خصوص پروژه‌های اقتصادی گفت: پیوست رسانه‌ای و کمپین گسترده تبلیغات به‌منظور شناساندن فرصت‌های سرمایه گذاری شرکت به سرمایه گذاران توسط روابط عمومی از سال آینده باید فعال‌تر شود.

عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها همچنین گفت: ایجاد مسیرهای جدید درآمدی از طریق توسعه روابط جدید با کشورها و جذب سرمایه گذاری خارجی در جلوگیری از تحریم‌های صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور به دلیل وجود سرمایه‌های خارجی در ایران و درگیر شدن منافع آن‌ها مهم است.

عضو هیأت مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد گفت: در حال حاضر فرصت‌های مطلوبی برای سرمایه گذاری در فرودگاه‌ها وجود دارد و باید براساس برنامه مورد استفاده قرار بگیرد.

ابراهیم مرادی اظهار کرد: برای موفقیت در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و استفاده حداکثری از فضای فرودگاه‌ها، می‌بایست از مشاوران خبره استفاده کرد.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه باید به محیط امن تری برای سرمایه گذاران تبدیل شود.

فرشید گلیج اظهار کرد: با برداشتن موانع از سر راه سرمایه گذاران باید به استقبال استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نهفته در فرودگاه‌ها برویم.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های مطلوبی در خصوص ساخت هتل صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: پورتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران باید برای سال آینده برنامه ویژه‌ای جهت معرفی این شرکت مادر تخصصی داشته باشد.

دبیرسرویس: #جوادمحمدی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.