کد خبر: 389303
۰
۰
نسخه چاپی

مسافران موارد خطرآفرین را اطلاع دهند

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از قرار داشتن بازدیدهای ایمنی از محل‌های اسکان مسافران، پارکینگ‌ها و سایر مراکز تجمعی شهر قم همزمان با ایام نوروز خبر داد.

مطلب بدون عنوان 674

به گزارش قم پرس ؛ مهدی برزویی، اظهار داشت: همزمان با ورود زائرین و گردشگران نوروزی به شهر قم و حسب وظایف محوله به این گروه در قالب ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، بازدیدهای ایمنی از محل‌های اسکان مسافران، پارکینگ‌ها و سایر مراکز تجمعی در دستور کار گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه موارد ناایمن شناسایی‌شده، با همکاری ستاد مدیریت بحران مناطق هشتگانه شهرداری و حوزه‌های مرتبط تا زمان رفع خطر پیگیری خواهد شد، ابراز کرد: در همین راستا از کلیه زائرین و شهروندان درخواست می‌شود موارد خطرآفرین و ناایمن مشاهده‌شده را از طریق شماره تلفن‌های 137 و 125 به مجموعه مدیریت شهری اطلاع دهند.
رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: با همکاری اداره کل هواشناسی استان و با استفاده از پتانسیل سامانه هشدار سیل استان، رصد وضعیت جوی به‌صورت مستمر تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و در صورت وقوع شرایط اضطرار آب و هوایی، مراتب به اطلاع زائرین و مسافرین خواهد رسید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید