کد خبر: 389304
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد:

اکران بیش از 4000 مترمربع بنر ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران بیش از چهار هزار مترمربع بنر ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهر خبر داد.

اکران بیش از 4000 مترمربع بنر ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در قم

به گزارش قم پرس ؛ مهدی کلانترزاده ، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی، با اشاره به اقدامات فضاسازی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح شهر قم اظهار داشت: همزمان با فراررسیدن بهار طبیعت و سال جدید و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، بیش از 4 هزار مترمربع بنر ویژه این ایام در قالب عرشه پل، بیلبورد، پرتابل، استرابرد، آویز در سطح شهر قم اکران شده است.
وی خوش آمدگویی به شهر مقدس قم، معرفی سامانه 137 برای راهنمای زائرین و راهنمای مسیر را بخشی از موضوعات این اکران‌ها دانست و افزود: همچون موضوعاتی مانند اطلاع‌رسانی طرح ویژه نظارت بر مراکز تولیدی و خدماتی، نصب چادر ممنوع و استعمال دخانیات ممنوع و.. ، راهنمای پارکینگ، لیست استراحتگاه‌های نوروز و خرید کالای ایرانی نیز در این ایام در سطح شهر اکران شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: با توجه به تأکیدات نهادهای بهداشتی و درمانی مبنی بر موج گیری مجدد کرونا و دیگر بیماری‌ها، بنرهایی نیز با موضوع نکات بهداشتی درمانی در ایام نوروز در سطح شهر به‌ویژه بوستان‌ها و محل‌های تجمعی نصب شده است.
وی همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و از راه‌اندازی پویش قرآنی "ستاره‌های زمین " خبر داد و افزود: راه‌اندازی کمپین عید و رمضان و اطلاع‌رسانی برنامه‌های تعدادی از هیأت مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان نیز در سطح شهر اکران شده است.
کلانترزاده با اشاره به همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای استانی اذعان کرد: با سازمان‌ها و نهادهایی ازجمله: استانداری، فرمانداری، میراث فرهنگی، علوم پزشکی، کمیته امداد، اداره کل استاندارد، جامعه الزهرا و... نیز همزمان با این ایام همکاری شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید