کد خبر: 389752
۰
۰
نسخه چاپی

ما مخالف فعالیت اقتصادی زنان نیستیم!

ما مخالف فعالیت اقتصادی زنان نیستیم!

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن با ترویج بی‌حیایی و بی غیرتی به دنبال نابودی نهاد خانواده و در نهایت سلطه یافتن بر ایران اسلامی است.

به گزارش قم پرس ، حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در نهمین روز از ماه رمضان پیش از آیین ترتیل‌خوانی عمومی قرآن کریم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در آیات سوره اعراف به ماجرای فرعون و تقابل او با بنی اسرائیل اشاره شده که مهم ترین سیاستی که فرعون برای تسلط بر بنی اسرائیل در پیش گرفت انهدام کانون خانواده بود، این موضوع در آیه ۱۴۱ سوره اعراف مورد اشاره است.

وی افزود: فرعون از طریق کشتن پسران و بی حیا نمودن بانوان تلاش نمود بنی اسرائیل را تحت سلطه اهداف خود قرار دهد.

سخنران حرم بانوی کرامت گفت: سلب حیا از زنان بنی اسرائیل و کشتن کودکان بنی اسرائیل سیاست دائمی فرعون بود و در کنار جلوگیری از ظهور منجی بازهم بعد از ظهور حضرت موسی(ع) فرعون فرزندان بنی اسرائیل را به قتل می رساند که در آیه ۱۲۷ سوره اعراف به آن اشاره شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اقدام شوم فرعون ابعاد گوناگونی داشت که امروزه هم فرعونیان زمان، آن ها را دنبال می کنند که اولین مسئله از بین بردن نیروی جوانی است.

حاج ابوالقاسم یادآور شد: اگر زنان جامعه به واسطه بی حیایی در خدمت استکبار قرار گیرند تشکیل خانواده به تاخیر می‌افتد و جامعه دچار بحران جمعیت شده و امکان مقابله با استکبار را از دست خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: اگر کانون خانواده ضربه بخورد جامعه نیز قدرت حرکت را از دست خواهد داد و فرعون با کشتن مردان و کنیز گرفتن زنان تلاش می کرد کانون خانواده را در بنی اسرائیل متلاشی نماید.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: امروز هم سیاست فرعونی به شکل دیگری روی داده است که اولین آن قتل خاموش مردان به وسیله سلب غیرت و از بین بردن روحیه مردانگی است.

وی افزود: قتل خاموش اخلاقی مردان در حال روی دادن است و تمدن منحوس غربی مردان را به سمت بی غیرتی سوق داده و با گسترش خوشگذرانی غربی و تفریحات نامشروع در صدد انهدام کانون خانواده است.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: دشمنان در حال تلاش هستند این وضعیت اسفناک غربی و فرعونی را در جامعه اسلامی حاکم نماید و با ترویج سبک زندگی غربی در فضای مجازی در صدد کشتن روحیه غیرت مردان و زدودن روحیه فساد ستیزی جوانان اسلامی هستند.

حاج ابوالقاسم تاکید کرد: سلب حیا از بانوان در مسیر اهداف مادی گرایان در دستور کار تمدن غربی است و یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های تمدن غربی جولان زنان بی حیا در سطح جامعه و ترویج بی حیایی است و تلاش می کنند زنان را به عنوان کالا و وسیله لذت جویی در جامعه عرضه نمایند.

وی افزود: غیرت و حیا در جامعه اسلامی به عنوان مهم ترین ارکان اخلاقی مطرح بوده و باعث شده است بنیان خانواده در جامعه اسلامی از استحکام بیشتری برخورد دار باشد.

حاج ابوالقاسم تاکید کرد: راهبرد اصلی دشمن برای تسلط در جامعه اسلامی با سلب غیرت از مردان و زدودن حیا از بانوان صورت می گیرد که تلاش می شود با کنار گذاشتن حجاب زنان این بستر آماده شود.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: کنار رفتن حجاب آغازی برای پیاده سازی نقشه های فرعونی دشمن در راستای انهدام و تضعیف کانون خانواده است به همین خاطر از مسئولان درخواست می کنیم با جدیت تمام با عوامل ترویج ناهنجاری‌ها از جمله کشف حجاب مقابله کنند و از ملامت، ملامت کنندگان هراسی نداشته باشند.

وی در ادامه گفت: تلاش برای کم اهمیت نشان دادن جایگاه مادری و شکستن قداست این جایگاه مقدس از تلاش های دشمنان است به گونه ای که دشمنان سعی دارند، مادرانی که فرزندان صالح تربیت کرده اند را عقب مانده معرفی کنند.

سخنران حرم بانوی کرامت تاکید کرد: ما مخالف فعالیت اقتصادی و بروز و ظهور اجتماعی زنان در جامعه نیستیم اما مشروط بر اینکه وظیفه اصلی مادری تحت تاثیر قرار نگیرد و اگر قرار باشد تحصیل و یا کار زن مانع شکل گیری و یا تضعیف خانواده بشود قطعا اولویت با کانون خانواده است.

وی خاطر نشان کرد: نفی جایگاه همسری و مادری، ترویج کاهش موالید و سیاست‌های کنترل جمعیت، دقیقا تکرار سیاست فرعونی برای انهدام نهاد خانواده است و هدف اصلی بسیاری از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان این است که از طریق گشترش بی بند وباری نهاد خانواده را نابود و ایران را تحت سلطه استکبار در بیاورند.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید