کد خبر: 389794
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

۱۲ فروردین، ضرب‌المثل یک‌زبانی ملت در انتخاب جمهوری اسلامی است

به گزارش قم پرس ناصر امین‌زاده فعال فرهنگی و رئیس پیشین فرهنگسرای اندیشه به مناسبت روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی یادداشتی نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است.

در این یادداشت آمده است؛

۱۲ فروردین ماه مقارن با روز جمهوری اسلامی است؛ روزی که مردم ایران یکپارچه و یکصدا پای صندوق‌ها آمده و با رأی خود جمهوری اسلامی را برگزیدند. ناصر امین‌زاده فعال فرهنگی طی یادداشتی به اهمیت گرامیداشت این روز پرداخته است.

یوم‌الله دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ فتح بابی برای ایامی است که گرچه بارها و بارها در انتخابات و مناسبت‌های مختلف طی بیش از چهار دهه عمر انقلاب اسلامی آفرینشی تکراری یافتند، اما مُهر مُشکینی بود بر انقلاب بهمن ۵۷ و فصل‌الخطاب و ضرب‌المثلی شد بر یک‌زبانی یک ملت و امت که یک‌دل و یک‌صدا «جمهوری اسلامی» را فریاد برآوردند.

۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی، نشانه‎‌ای بر همراهی امت اسلامی برای برپایی حکومت حق وعده داده شده خداوند شد، که از آن پس، شیرینی آن همچون حلاوت نوروز، هر ساله برای ملت همیشه در صحنه و یک‌دل ایران اسلامی نو می‌شود.امروز و در چهل و چهارمین سالگرد این اقدام بهنگام و انقلابی امت اسلامی، انقلاب اسلامی سرافرازانه و با اقتدار، در گام دوم خود به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی قرار دارد و گوش به فرمان رهبر فرزانه و فرهیخته خود، همچنان ضمن ارج نهادن به تلاش‌های نسل نخست انقلاب، با جوانان انقلابی و متخصص خود به سمت آرمان و هدف متعالی خویش گام برمی‌دارد .۱۲ فروردین سالروز به یادماندنی وحدت امت و حضرت امام (ره) در تأسیس نظام جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم و آن را به رهبر عالی‌مقام انقلاب اسلامی، خانواده شهدا و ایثارگران و آحاد امت اسلامی تبریک عرض می‌کنیم.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.