کد خبر: 393785
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر منطقه هفت شهرداری قم:

بازگشایی کامل پروژه فاز 5 عماریاسر قم نیازمند همکاری بیشتر مالکان املاک در مسیر است

مدیر منطقه هفت شهرداری قم از تملک 10 پلاک در مسیر اجرای پروژه فاز 5 عماریاسر در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری مالکان املاک در مسیر بتوانیم بازگشایی خیابان صورت گرفته و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

بازگشایی کامل پروژه فاز 5 عماریاسر قم نیازمند همکاری بیشتر مالکان املاک در مسیر است

به گزارش قم پرس; این پروژه شامل حدفاصل خیابان معلم تا میدان سپاه و حوالی ریل راه‌آهن می‌شود و این محدوده دارای 185 پلاک بوده که در سنوات گذشته همکاران تقریباً 80 ـ 90 پلاک را تملک کرده بودند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته، دکتر سقائیان نژاد شهردار قم یک قرارگاه را برای این پروژه در نظر گرفتند که روزهای شنبه در دفتر خودشان با حضور مدیران و مرتبطین با اجرای این پروژه در حوزه مالی و اقتصادی، حوزه معاونت شهرسازی، حوزه فنی و تمام حوزه‌ها که در رأس کار در منطقه بوده جلسه برگزار می‌شود و به ابعاد اجرای پروژه می‌پردازند.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم عنوان کرد: با تمام ظرفیت حتی در حوزه قضایی با مواد قانونی 9 و 8 ، سعی کردیم با توافقات با مردم و کسب رضایت‌شان به تملک بپردازیم، در این راستا حدود 72 پلاک در مسیر را از سال 1400 تا 1402 تملک کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه در سال جاری نیز 10 پلاک تا خیابان شهید فاطمی تملک شده است، تصریح کرد: در این محدوده حدود 4 یا 5 پلاک دیگر باقی‌مانده است؛ که این پروژه با جدیت شروع‌شده و ازلحاظ زیرسازی روند اجرا را سپری می‌کند.

رمضانی خاطرنشان کرد: پروژه در حدفاصل تونل غدیر تقریباً تکمیل‌شده و از حدفاصل کوچه ممتاز با بیگدلی نیز زیرسازی انجام‌شده و به‌زودی جدول‌گذاری می‌شود.

به گفته وی، با تکمیل تملکات که البته حالا مزاحم پروژه نیست، به کار سرعت بخشیده شده و تا خیابان شهید فاطمی در چند ماه آینده تقریباً تکمیل‌شده و حتی امکان بهره‌برداری کامل را دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه از خیابان شهید فاطمی تا ریل راه‌آهن نیز، 22 پلاک دیگر وجود دارد افزود: در این خصوص چندین بار جلساتی با حضور مالکان در مسجد برگزارشده که امیدواریم با همراهی و همکاری مالکان املاک در مسیر بتوانیم این بخش را نیز تملک و بازگشایی خیابان صورت گرفته و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه برای توزیع ترافیک برنامه‌ریزی‌شده تا گره ترافیکی ایجاد نشود و بهره‌برداری به نحو احسن انجام شود، گفت: در این زمینه با جدیتی که پروژه جلو می‌رود، امیدوارم تا چندماه آینده تا خیابان شهید فاطمی برای زیرسازی و آسفالت آماده شود.

رمضانی تصریح کرد: در این مسیر بیشتر ملک‌ها قدیمی و فرسوده بود ولی تملکات آن تقریباً به پایان رسیده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید