کد خبر: 393909
۰
۰
نسخه چاپی

اکران 1600 مترمربع بنر همزمان با 14 و 15 خرداد در سطح شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از چاپ و نصب بیش از هزار و 600 مترمربع بنر در 380 نقطه شهر همزمان با 14 و 15 خرداد خبر داد.

اکران 1600 مترمربع بنر همزمان با 14 و 15 خرداد در سطح شهر

به گزارش قم پرس ; با اشاره به آماده‌سازی و فضاسازی شهری همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم‌الله 15 خرداد اظهار داشت: مجموعه شهرداری قم در این ایام با بسیج همه امکانات و تجهیزات با توجه به تعطیلات و حجم بالای ورود مسافران و زائران در آماده‌باش کامل است.

وی یکی از اقدامات مهم در این راستا را اکران بنرها در سطح شهر دانست و افزود: چاپ و نصب بیش از ۱۶۰۰ مترمربع بنر در قالب بنرهای پرتابل، استرابورد، عرشه پل و آویز و نصب در بیش از ۳۸۰ نقطه از سطح معابر اصلی شهر و عرشه بزرگ عوارضی قم- تهران همزمان با این ایام انجام‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: به‌منظور برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله تاریخ‌ساز 15 خرداد از بیت تاریخی امام راحل(ره) به سمت حرم مطهر نیز هماهنگی‌های لازم با تبلیغات اسلامی صورت گرفته و فضاسازی‌های لازم انجام‌گرفته است.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی در عوارضی قم-تهران خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی جنب مسجد اهل بیت(ع) در روز ۱۴ خردادماه همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اقدام به خدمات‌رسانی می‌کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید