کد خبر: 393983
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

برای قهرمانی آسیا به جام ملت‌ها می‌رویم/بهترین‌ها را انتخاب کردیم

به گزارش قم پرس حسین عبدی قبل از اعزام تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: از تمام کسانی که برای بدرقه آمدند تشکر می کنم. از اهالی رسانه هم که مثل بقیه افراد دغدغه موفقیت این تیم را دارند قدردانی می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران درباره احتمال قهرمانی این تیم در جام ملت های زیر ۱۷ سال آسیا افزود: صد درصد به این تیم امیدوارم. وقتی با کمترین بضاعت مقابل عربستان که خرج های میلیون دلاری می کند بازی می کنیم و نتیجه می گیریم برای گرفتن بهترین نتایج در جام ملت ها هم آماده هستیم.

وی ادامه داد: معلوم است این مملکت و جوانان پتانسیل فوق العاده ای دارند. با یک شرایط خیلی خوب به جام ملت ها می رویم. همین الان هم می گویم با حمایت های صورت گرفته و با امکانات خیلی پایه ای نتیجه می گیریم.

او افزود: امیدوارم اگر مشکلات فوتبالی مثل پنالتی و اخراج رخ ندهد ابتدا برای صدرنشینی در گروه و سپس برای قهرمانی مبارزه می کنیم. ۱۰ روز زودتر به تایلند می رویم که دو بازی دوستانه داشته باشیم.

سرمربی تیم نوجوانان درباره عدم حضور بازیکنی از پرسپولیس گفت: خودتان می دانید از نوجوانان تا پایان عمر فوتبالی ام در پرسپولیس بودم و به آن افتخار می‌کنم اما اینجا تیم ملی است. از بین ۱۷ هزار نفر آنها را انتخاب کردم. قطعا اینها به زعم من لایق ترین هستند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.