کد خبر: 394141
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تصمیم جدید یوتیوب به ضرر بایدن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کوین مونز سخنگوی کمپین بایدن در بیانیه ای گفت: تصمیم نادرست و بی مسئولانه یوتیوب به تحلیل بیشتر دموکراسی و خشونت احتمالی منجر می شود. ما از آنها می خواهیم درباره این سیاست تجدیدنظر کنند.

این در حالی است که شبکه اشتراک گذاری ویدئو آمریکایی روز جمعه اعلام کرد از این پس محتوایی که ممکن است ادعاهای اشتباه مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی و قبل از آن را گسترش دهد، حذف نخواهد کرد.

پلتفرم اجتماعی مذکور همچنین گفت هر چند حذف چنین محتوایی تا حدودی گسترش اخبار جعلی را کاهش می دهد، اما ممکن است تاثیری ناخواسته بر محدودیت محتوای سیاسی داشته باشد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و رقیب جو بایدن، در سال ۲۰۲۰ به اشتباه ادعا کرد انتخابات با تقلب گسترده برگزار شده است. در پی آن حامیان ترامپ در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی به کنگره آمریکا حمله کردند.

مونز همچنین تاکید کرد تغییر سیاست یوتیوب این واقعیت را تغییر نداده که بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به طور عادلانه بر ترامپ پیروز شده است.

در حال حاضر بایدن قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی نیز کاندید شود. ترامپ نیز از حزب جمهوریخواه خواستار شرکت در این انتخابات است.

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.