کد خبر: 394208
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت تامین نیازهای توسعه صنعت چرم آذربایجان شرقی

به گزارش قم پرس سید ابراهیم رئیسی قبل از ظهر پنج شنبه در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی با حضور در شهرک صنعتی چرمشهر، ضمن بازدید از یکی از واحدهای تولیدی این شهرک، از نزدیک در جریان فعالیت آن قرار گرفت.

شهرک صنعتی چرمشهر تبریز در نزدیکی روستای مایان واقعدر ۱۰ کیلومتری شمال غربی تبریز قرار دارد که حدوداً ۳۰۰ کارخانه‌ی چرم‌سازی در آن فعال هستند.

رئیس جمهور در جریان بازدید از این شهرک صنعتی دقایقی نیز با کارگران شاغل در آن به صورت صمیمی و بی واسطه به گفتگو پرداخت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

همچنین در بخش پایانی بازدید رئیس جمهور از شهرک صنعتی چرمشهر نشستی با حضور جمعی از مدیران واحدهای تولیدی این شهرک برگزار و مسائل و مشکلات صنعت چرم استان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس جمهور در سخنان کوتاهی در این نشست، صنعت چرم را صنعتی ارز آور و اشتغال زا عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت تأمین نیازهای توسعه صنعت چرم در این استان، دستگاه‌های مسئول را به «تأمین سرمایه در گردش»،ساخت شهرک صنعتی جدید «نوسازی ماشین آلات و تجهیزات» این صنعت و همچنین «توجه ویژه به مسائل زیست محیطی»، رفع آلایندگی‌های تولید و حفظ سلامت مردم مکلف کرد.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید