کد خبر: 394247
۰
۰
نسخه چاپی

پیگیری مصوبات سفر اول اولویت سفرهای استانی در دور دوم است

به گزارش قم پرس حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به شهر تبریز در جمع خبرنگاران گفت: آذربایجان شرقی استان فرهنگی و صنعتی است و این استان ظرفیت‌های بالایی دارد که باید استفاده شود.

رئیسی افزود: از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی، تمدن آذربایجان است و این تمدن که پشتوانه عظیم فرهنگی است نه فقط برای آذربایجان بلکه برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.

وی ادامه داد: افتخار دارم که امروز در جمع مردم بسیار خوب آذربایجان برای پیگیری مصوبات دور اول سفرها هستم که برخی از این مصوبات به ثمر نشسته و وعده‌ای که به مردم عزیز آذربایجان داده‌ایم، ان‌شاءالله اجرایی خواهد شد. کارها دنبال می‌شود تا بر زمین نماند و نیاز استان انجام شود.

رئیسی گفت: در سفر اول به خاطر وضعیت کرونایی امکان حضور در شهرستان‌ها را نداشتیم اما این بار امکان داریم تا به برخی از شهرها سفر کنیم و ان‌شاءالله در سفرهای بعدی هم خدمت مردم عزیز استان خواهیم رسید.

وی تاکید کرد: خبرهای خوش بسیاری از آذربایجان شنیده‌ایم و حتماً بعد از این نیز خواهیم شنید زیرا مردان و زنان فرهیخته بسیاری در این استان حضور دارند که اهل علم و دانش هستند و با امیدواری تمام شاهد گام‌های بلندی در سطح استان و کشور خواهیم بود.

وی گفت: بسیاری از مشکلاتی که امروز موجب رنج مردم است، به لطف خدا و به دست جوانان برطرف خواهد شد. در کنار پیگیری مصوبات دور اول، مصوبات دور دوم را هم اعلام می‌کنیم.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید