کد خبر: 315124
۰
۰
نسخه چاپی

رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس، یک تکلیف شرعی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "محمدرضا صباغیان" در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: جلسات نمایندگان مجلس با فرماندهان ناجا بایست بیش از گذشته تشکیل و در جهت رفع گرفتاری ها و کاهش مشکلات مردم تلاش شود.

نماینده مردم شهرستان های "بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم" در مجلس ضمن اشاره به اقدامات مجلس شورای اسلامی در حوزه قانونگذاری خاطرنشان کرد: فرماندهان ناجا هرگونه ایرادات قانونی و مشکلات کاری که پیش روی پلیس است را به نمایندگان مجلس گزارش دهند.

وی اضافه کرد: با اصلاح یک قانون یا وضع یک قانون جدید می توان وضعیت بهتری را در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه ایجاد کرد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس ضمن اشاره به تلاش ها و اقدامات ناجا در سطح کشور، گفت: لازم است در خصوص حقوق و مزایای کارکنان پلیس تصمیم گیری‌های جدیدی صورت گیرد.

صباغیان با بیان اینکه ماموریت ها و فشارهای کاری پلیس می بایست به افراد جامعه و مسئولان انعکاس داده شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان پلیس، یک تکلیف شرعی است و نگاه مسئولان کشور در خصوص وضعیت معیشتی کارکنان ناجا باید تغییر کند.

نماینده مردم شهرستان های "بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم" در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش می کنیم امکانات و تجهیزات کافی در اختیار کارکنان ناجا قرار گیرد تا آنها نیز به خوبی بتوانند به مسئولیت خطیر خود یعنی برقراری نظم و امنیت در جامعه بپردازند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد ها و راهکارهای کارشناسان پلیس در خصوص تصمیم گیری ها بسیار موثر است، گفت: از زحمات و مجاهدت های شبانه روزی کارکنان پلیس که در راستای ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند قدردانی می کنم.

تلاش جهادی ماموران پلیس برای حفظ نظم و امنیت

همچنین در این دیدار سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن ارائه گزارشی در خصوص اقدامات و عملکرد پلیس، گفت: بحمدالله با همکاری خوب مردم و مسئولان با پلیس یزد شاهد امنیت خوبی در سطح استان هستیم.

وی تصریح کرد: شرایط خاص جغرافیایی استان یزد و وجود محورهای اصلی ترانزیت جنوب به مرکز، شمال و غرب کشور و همچنین بالعکس؛ ایجاب می کند که از هم اکنون به فکر استانداردسازی محورهای مواصلاتی و همچنین در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات مناسب در راستای ماموریت های پلیس باشیم.

سردار میرحیدری ضمن اشاره به تعدد و خطیر بودن ماموریت های ناجا خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با وجود تمام مشکلات به صورت جهادی برای حفظ نظم و امنیت کشور تلاش می کنند.#

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید