کد خبر: 315204
۰
۰
نسخه چاپی

مردم به نیروی انتظامی اعتماد و اعتقاد دارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، ماموستا "فایق رستمی" در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ، با اشاره به اقدامات و فعالیت های پلیس در برقراری نظم و امنیت ، اظهار داشت: پلیس با صلابت و صلاحيت خود ، بهترين نعمت يعني امنيت را براي مردم به ارمغان آورده است .

وی امنیت را مهم ترین سرمایه یک کشور دانست و افزود: امنيت متعلق به همه آحاد جامعه و بدون توجه تفاوت هاي ديني، زباني، نژادي و قوميتي است.

امام جمعه سنندج به مشکل بزرگ جامعه امروز تحت عنوان ویروس کرونا اشاره و بیان داشت : بیماری کرونا تمام بشریت را گرفتار کرد و در این زمان حساس ، مسئولیت نیروی انتظامی سنگین تر از گذشته شده است .

وی اظهارداشت : در کنار نیروهای درمان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، انصافا دراین ایام نیروهای نظامی و به خصوص نیروهای انتظامی پای کار بودند واین وحدت و همدلی درسی برای تمام دنیا بوده است .

امام جمعه سنندج با بیان اینکه اکنون نیروی انتظامی با صبر، استقامت، محبت و ایثارخود در خدمت ملت و حافظ جان، مال و ناموس مردم است، افزود : پلیس با اعتقاد و اعتماد مردمی امروز به نیرویی مردمی و خدمتگزار تبدیل شده است .

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه کار در ناجا شغل نیست بلکه عشق و ایثار است، بیان داشت : مردم امروز به نیروی انتظامی اعتماد و اعتقاد دارند و این رمز موفقیت آن است .

وی با بیان اینکه مردم ما همیشه ودر همه جا حامی و پشتیبان نیروهای انتظامی بوده و خواهند بود ادامه داد: همواره صبر و استقامت نیروهای انتظامی را در جای جای استان مشاهده می کنیم که این صبر و استقامت به خاطر امنیت و آسایش مردم می باشد و همه ما و همه مردم قدردان این زحمات هستیم .

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، نیروی انتظامی را مرکز مهربانی، تعلیم و تربیت و یک دانشگاه خدمتگزاری برشمرد و اظهار داشت : پلیس در طول خدمات شایسته خود در کنار سایر نیروهای مسلح از مرز ، آب ، خاک، ناموس و عزت کشور به خوبی محافظت کرده است.

سرهنگ "امیرهوشنگ حیدریان " معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعامل خوب ادارات استان با پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: نیروی انتظامی درکنار سایر دستگاه های اجرایی، از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئوليت و تلاشي مضاعف، تمامی مأموريت هاي محوله را برای مهار این ویروس به خوبی به انجام رسانیده و همواره تنها در پي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضايتمندي آنان بوده اند.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان و تصریح کرد: پلیس استان کردستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحد های صنفی ، تفرجگاه ها و بوستان ها در دستور کار قرارداد که این موضوع خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان می باشد.

سرهنگ حیدریان در ادامه به گزارشی از اقدامات مقابله ای پلیس در برخورد با متخلفان به امنیت و سلامت مردم اشاره و تصریح کرد : در اجرای این طرح با 244 دستگاه خودرو متخلف برخورد قانونی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به نظارت و کنترل بیش از 13 هزار واحد صنفی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: طی این مدت بیش از 700 واحد صنفی که به توصیه ها و هشدار های کارشناسان توجه نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد .#

قم پرس : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید