کد خبر: 317007
۰
۰
نسخه چاپی

فتاح: قم در مبارزه با کرونا عملکرد خوبی داشت

به گزارش ایرنا، پرویز فتاح عصر پنجشنبه در قم در دیدار با استاندار این استان، با بیان اهمیت عبرت آموزی از تجربه های بحران ها و اطلاع رسانی از اقدام ها در استان، اضافه کرد: انتقال این تجربه ها می تواند در بهبود وضعیت کنترل بیماری و بحران در سایر نقاط کشور اثرگذار باشد.

فتاح ادامه داد: بنیاد جانبازان و مستضعفین با تمام توان از خدمات مددجویی در قم به ویژه در ایام شیوع کرونا و طرح کمک مومنانه و مواسات حمایت می کند.

رئیس بنیاد جانبازان خاطرنشان کرد: مدیریت پسا کرونا اهمیت به مراتب بالاتر دارد و باید برای آن برنامه ریزی صورت گیرد.

استاندار: رتبه قم در ارزیابی عملکرد کشوری مقابله با شیوع بیماری کرونا ممتاز است

استاندار قم نیز مدیریت صحیح ستاد بحران استان در زمینه مقابله با شیوع کرونا و درمان مبتلایان به این ویروس را مورد توجه قرار داد و گفت: وحدت فرماندهی، مدیریت هماهنگ و تعامل همه بخش و گروه ها، از عوامل ایجاد وضعیت کنترلی بحران کرونا در قم است.

بهرام سرمست به عدم پیش آگاهی ستاد بحران قم از شیوع کرونا در کشور و کار دشوار این ستاد در آماده سازی استان برای مقابله با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: اتباع خارجی ساکن در قم و نیز حضور زائران و مسافران سختی این شرایط را برای ستاد مدیریت بحران استان دوچندان نمود، که با همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی استان توفیق های لازم کسب شد.

وی با تاکید بر نقش آفرینی علما، مراجع و روحانیت در اجرای طرح های مصوب ستاد ملی کرونا، ادامه داد: مردم نیز با عمل به پروتکل های بهداشتی در تمام مراحل اجرای طرح های مقابله و کنترل ویروس کرونا نقش مهمی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا کردند.

سرمست به برگزاری جلسه های متعدد و منظم در راستای هم افزایی و تعامل بین بخشی در استان اشاره و تصریح کرد: در این بحران تمام استان با استفاده از ظرفیت بالای خیران و ستاد های مردمی و نیز گروه های جهادی و با هدایت کمک ها و تقسیم وظایف، در قالب یک مجموعه واحد به انجام خدمات و اجرای مصوبه های ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا پرداختند.

استاندار قم همچنین به نقش دستگاه های امدا رسانی و حمایت از مددجویان قم و اثرگذاری قابل قدردانی بنیاد مستضعفین در این زمینه اشاره و خاطر نشان کرد: حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده و نیز برنامه ریزی برای حرکت استان در مسیر جهش تولید از اولویت های مهم در ایام پسا کرونا است./


منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید