کد خبر: 319718
۰
۰
نسخه چاپی

بلاتکلیفی فوتبال قم ۵۰ روزه شد

محسن اسمی*: ۲۸ اردیبهشت ماه بود که با حضور سرپرست فدراسیون فوتبال مجمع فوق‌العاده این هیئت ورزشی در قم تشکیل شد و کریم بهرامی رئیس سابق این هیئت، با ۱۰ رأی منفی اعضای مجمع، از سمت خود برکنار شد. جلسه‌ای که مدیرکل ورزش و جوانان قم غایب اصلی آن بود و این اتفاق شروعی برای ایجاد حواشی در فوتبال قم شد.

پس از این تصمیم و در مدت ۱۰ روزی که باید رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان اسامی پیشنهادی خود برای سرپرست جدید هیئت فوتبال را به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کرد؛ اتفاقی رخ نداد تا فدراسیون نشین ها خودشان دست به کار شوند و در حکمی قدرت الله باقری چهره نام آشنای فوتبال قم را به عنوان سرپرست جدید هیئت معرفی کنند.

بلاتکلیفی فوتبال قم ۵۰ روزه شد

با برکناری کریم بهرامی پس از هفت سال، روی کار آمدن قدرت الله باقری و به رسمیت نشناختن این جابه‌جایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، ساختمان هیئت فوتبال قم تعطیل و حتی قفل درب اصلی این مجموعه تعویض شد تا عملاً هیچ شخصی در آن مکان تردد نکند.

حالا پس از گذشت ۵۰ روز از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال، این رشته ورزشی پرطرفدار بلاتکلیف‌ترین روزهای عمرش را سپری می‌کند. از یک سو کادر جدید هیئت فوتبال مکانی را برای آغاز فعالیت خود در اختیار ندارد و به ناچار مکان دیگری را با پرداخت اجاره بها در اختیار گرفته تا امورات فوتبال قم روی زمین نماند و از سوی دیگر اداره کل ورزش و جوانان که تابع تصمیمات وزارت ورزش و جوانان است همچنان به این تغییر بزرگ در فوتبال قم روی خوش نشان نمی‌دهد و انتخابات برگزار شده را غیر قانونی می‌داند.

بلاتکلیفی فوتبال قم ۵۰ روزه شد

این حواشی آزاردهنده در حالی گریبان فوتبال قم را رها نمی‌کند که در نخستین روزهای فصل تابستان قرار داریم. فصلی که باید برای نوجوانان، جوانان و مشتاقان فوتبال سراسر شور و نشاط باشد. روزهایی که باید برای آنها مدارس فوتبال برگزار کرد، مسابقات استانی راه انداخت و با ایجاد رقابت، هیجان را به مستطیل سبز منتقل کرد. موضوعی که به دلیل اختلاف بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به یک چالش بزرگ برای ورزش قم تبدیل شده است.

*خبرنگار ورزشی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید