کد خبر: 325107
۰
۰
نسخه چاپی

۹ سایت BTS روستایی و مراکز مخابراتی در قم به فیبر نوری متصل شد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم سید رضا موسوی در جلسه مشترک با محمدرضا شریفی بخشدار شهر کهک و اعضای شورای شهر ضمن اشاره به وظایف اداره کل متبوع خود در استان گفت: با توجه به پایش های به عمل آمده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وضعیت پوشش ارتباطات در استان و روستاهای تابعه در حد مطلوب بوده و با توجه به توسعه زیرساختی های ارتباطی نظیر فیبر نوری روستایی و افزایش سایت های تلفن همراه از وضعیت بهتری نیز برخوردار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به زیرساخت های مناسب ارتباطی در بخش کهک و سایر بخش های استان کلیه مدارس به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و با این امکان به مدت ۲ سال از خدمات اینترنت رایگان بهره مند خواهند شد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فیبر نوری روستایی اشاره کرد و افزود: با توجه به توسعه ۷۵ درصدی فیبر نوری روستایی تاکنون تعداد ۹ سایت تلفن همراه روستایی و مراکز مخابراتی به فیبر نوری متصل شده اند.

وی یادآدور شد: متقاضیان تلفن ثابت در روستاها می توانند تقاضای خود را در سایت TCI.IR ثبت کنند.

موسوی همچنین تصریح کرد: نگهداری شبکه تلفن ثابت و رفع خرابی های آن به عهده مخابرات منطقه است و از سوی پیمانکاران آن شرکت برای رفع مشکل های تلفن های ثابت منصوبه اقدام خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات قم در خصوص دستگاه های ATM نصب شده در روستاها نیز گفت: دستگاه های خود پرداز روستاها با کیفیت مطلوب در حال سرویس دهی می باشند ضمنا به زودی ۲ دستگاه خود پرداز جدید در دو روستای بخش کهک نصب خواهد شد./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید