کد خبر: 326572
۰
۰
نسخه چاپی

قم پیشروترین استان در طرح اقدام ملی مسکن است

به گزارش پنچ‌ شنبه شب اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم‌ ،حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: در محدوده پردیسان قم ۳۱ هکتار از اراضی در قالب هشت طرح به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص داده شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر تمامی پروژه‌ها به مرحله اجرایی و پیشرفت فیزیکی مناسب برسند.

وی ادامه داد: زمان تحویل پروژه از شروع تا اتمام حدود ۲ سال زمان پیش بینی می شود که طرح ۱۸۰ واحدی دهلاویه زیتون ۶ تا پایان دولت دوازدهم تحویل متقاضیان منتخب خواهد شد.

صبوری با بیان این که بیش از ۲ هزار متقاضی تاکنون واریز وجه داشتند گفت: براساس مصوبه شورای مسکن استان قم، مبلغ واریز و آورده اولیه متقاضیان در طرح اقدام ملی مسکن استان طی دو مرحله و مبلغ ۶۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل راه قم با اعلام این که سرعت و پیشرفت احداث طرح مسکن به آورده متقاضیان بستگی دارد، خاطر نشان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی در مراحل ساخت برای واریز به موقع آورده خود اقدام نمایند تا طرح در موعد مقرر تحویل داده شود.

صبوری یادآور شد: تاکنون مبلغ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال توسط متقاضیان به حساب طرح اقدام ملی مسکن قم واریز شده است.

وی تصریح کرد: با الحاق اراضی ۶۳ هکتاری محدوده بلوار آیت الله بروجردی به طرح اقدام ملی موافقت شده است و در آینده از ظرفیت این اراضی در راستای تولید مسکن استفاده خواهد شد. وی در پایان خاطر نشان ساخت: به زودی مراسم قرعه کشی اتصال متقاضیان به پروژه‌های طرح اقدام ملی استان انجام می شود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید