کد خبر: 329151
۰
۰
نسخه چاپی

انقلاب اسلامی امید مستضعفان/ نخبه پروری از اهداف شهید فخری زاده

به گزارش قم پرس آیت الله سید محمد سعیدی عصر دوشنبه در آئین بزرگداشت شهادت محسن فخری زاده که به‌صورت زنده از چند شبکه تلویزیونی و همچنین شبکه اجتماعی و پایگاه خبری حرم حضرت معصومه (س) پخش شد، با بیان اینکه شهدای ما با شهادت خودشان قدرت و نیروی بیشتری برای حفظ ارزش‌های انقلاب و تلاش برای ادامه راه شهیدان به مردم و جوانان این کشور تزریق می‌کنند، افزود: شهید فخری زاده از سرمایه‌های ارزشمند نظام بود.

وی گفت: خانواده شهید فخری زاده با مواضع شجاعانه، آگاهانه و از روی بصیرت، مردم را امیدوار و بر ادامه راه آن شهید والامقام تاکید و دشمنان کوردل، گمراه و کینه‌توز را ناامید کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مردم بر مواضع بر حق خودشان که مواضع امام راحل، شهدا و ایثارگران است تاکید دارند، افزود: ترور مظلومانه دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده بازتاب بسیار وسیع و گسترده‌ای داشت.

وی با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن راه شهید فخری زاده توسط مردم تصریح کرد: مردم باید راه ایشان را از نظر تلاش بیشتر در راه احیای اسلام، ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین نسبت به نخبه پروری که از اهداف شهید بود، ادامه دهند.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی باید این پرچم را که امیدی برای مستضعفان، زمینه‌ساز حکومت مهدی (عج) و بغض و کینه‌ای برای دشمنان است، افراشته نگه دارند، افزود: برخی مسلمانان ضعیف الایمان ممکن است به خاطر ترس از دشمن و ضعف ایمانشان به دام صلح و سازش ذلت‌بار بیافتند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید