کد خبر: 355682
۰
۰
نسخه چاپی

هزینه‌کرد ۵۰۰ میلیاردتومانی شهرداری قم در پردیسان

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: در طول ده سال گذشته 500 میلیارد تومان در پردیسان برای رفع نواقص هزینه شده و تحولاتی را پست سر گذاشته است، اما هنوز نواقصی وجود داشته که به همت مدیریت شهری برآنیم بتوانیم مشکلات اصلی را حل کنیم.

هزینه‌کرد ۵۰۰ میلیاردتومانی شهرداری قم در پردیسان

به گزارش قم پرس: محمد رمضانی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در منطقه پردیسان اظهار داشت: اگرچه در اجرای پروژه‌های عمرانی با محدودیت‌هایی ازجمله افزایش قیمت مواجه هستیم، اما به‌واسطه برنامه‌ریزی صورت گرفته، پروژه‌های خوبی در منطقه در زمان‌بندی مشخص و حتی زودتر از موعد به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه برای نمونه پروژه ادامه بلوار نرگس از خیابان امام علی(ع) بیش از ده سال راکد مانده و مسیر خاکی بود که با آغاز سال جاری این پروژه اجرایی و به بهره‌برداری رسید،‌ گفت: همچنین روکش آسفالت بلوار غدیر و یک سری پروژه‌ شاخص مانند بوستان محله ۵ نیز به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم اهداف مهمی را به نتیجه برسانیم.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم ابراز کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ نیز از سوی شهردار ابلاغ‌شده و در جهت تصویب در حال پیگیری هستیم که سیاست کلان و تأکید شهردار براین است که پروژه‌ها به نحو احسن اجرایی شود، اگرچه در دستیابی به منابع محدودیت‌هایی وجود داشته اما امید است بودجه خوبی برای تکمیل طرح‌ها بسته شود.

وی عنوان کرد: در طول ده سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان در پردیسان برای رفع نواقص هزینه شده و تحولاتی را پست سر گذاشته است، اما هنوز نواقصی وجود داشته که به همت مدیریت شهری برآنیم بتوانیم مشکلات اصلی را حل کنیم تا به شهر استانداردی برسیم، اما جز شهرهای استاندارد و نمونه و دارای فضای سبز قابل‌قبول و جای مناسبی برای زندگی است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید