کد خبر: 358466
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

گرامیداشت علی حاتمی در شبکه مستند/ گرشا رضایی خواننده اپیدمی شد

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از صداوسیما؛ گرشا رضایی به عنوان خواننده تیتراژ پایانی سریال اپیدمی معرفی شد. مجموعه تلویزیونی اپیدمی به تهیه‌کنندگی سعید کمانی، به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری می‌پردازد.

این سریال از فردا دوشنبه (۱۵ آذر) روی آنتن شبکه سه می رود. گرشا رضایی خواننده پاپ، تیتراژ پایانی سریال اپیدمی را می خواند.

اپیدمی در سه فصل تولید می‌شود که فصل اول را سید سجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کند.

گرامیداشت علی حاتمی در شبکه مستند با آن معلم بی‌استاد

شبکه مستند سیما یکشنبه (۱۴ آذر) ساعت ۲۱ با پخش مستند آن معلم بی‌استاد یاد علی حاتمی شاعر سینمای ایران را گرامی می‌دارد.

آن معلم بی‌استاد تولید شبکه مستند به کارگردانی سیدوحید حسینی و محدثه گلچین عارفی، گرامیداشت علی حاتمی کارگردانِ مؤلفِ سینمای ایران به روایت هنرمندانِ بزرگی است که با او همکاری داشته‌اند.

این مستند در گفت‌وگو با چهره‌هایی مانند مجید انتظامی، جمشید مشایخی، علی نصیریان، داوود رشیدی و محمدعلی کشاورز، منوچهر اسماعیلی، ناصر طهماسب، حسین علیزاده و احمد بخشی کارگردان و دستیارِ علی حاتمی به ویژگی‌های آثارِ حاتمی از جنبه‌های مختلف نظیر متن، موسیقی، گریم، صحنه‌آرایی، دوبله و بازیگری می پرازد.

آن معلم بی استاد به یاد علی حاتمی ساخته شده و نام فیلم از عنوان مقاله‌ای از بهرام بیضایی در وصف حاتمی گرفته شده است.

عباس‌علی حاتمی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده ایرانی فعالیتش را در سال ۱۳۴۴ با نوشتن نمایش‌نامه دیب آغاز کرد و سپس کارگردانی را با ساخت فیلم حسن کچل تجربه کرد.

وی آثار ماندگاری از جمله دلشدگان، مادر، کمال‌الملک، هزاردستان را خلق کرده است. آن معلم بی‌استاد امشب ساعت ۲۱ پخش می شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود.

نمایش راه طولانی در شبکه آی‌فیلم

سریال تلویزیونی راه طولانی به‌کارگردانی رضا کریمی برای مخاطبان شبکه آی‌فیلم در سراسر کشور روی آنتن رفت. مجموعه تلویزیونی راه طولانی محصول سال ۱۳۹۰در آی‌فیلم بازپخش می‌شود.

رضا کیانیان، افسانه بایگان، شهرزاد کمال زاده، رضا کریمی، خاطره حاتمی و مهروز ناصر شریف گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی را تشکیل داده اند.

این سریال، درباره مردی است که تلاش می‌کند به هر نحو ممکن خواسته‌های سه فرزندش را برآورده کند اما به دلیل مشکلات مالی از عهده این امر برنمی‌آید و تصمیم می‌گیرد در ازای یک تصادف رانندگی پولی به دست بیاورد اما…

این مجموعه تلویزیونی هر شب ساعت۱۸:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود. تکرار آن نیز روز بعد در ساعت های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ پخش می‌شود.

۳۵‌درصد حکم رشد تصویربرداری شد

تصویربرداری سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی به مرز ۳۵‌ درصد رسیده است.

سریال حکم رشد به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی مدتی در حال تصویربرداری است و تاکنون ۳۵‌درصد از این سریال تصویربرداری شده است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تصویربرداری این سریال تا بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

مجموعه تلویزیونی حکم رشد یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی و برای پخش از شبکه سه سیما تولید می‌شود.

ثریا قاسمی (توران)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاحی (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر) و... بازیگران این سریال هستند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس