کد خبر: 394059
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بنیاد مسکن سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد

حجت الاسلام حسین روحانی نژاد در بدو ورود به استان سمنان و بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن سمنان، بیان کرد: یکی از طرح‌های خوبی که مجلس مصوب و دولت نیز در دست اجرا دارد، نهضت ملی مسکن است که تلاش دارد شرایط خانه دار شدن مردم را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه برابر قانون ملی مسکن دولت موظف است سالانه یک میلیون واحد مسکونی بسازد، ابراز کرد: یکی از ظرفیت‌های ساخت مسکن در سراسر کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که برنامه ریزی خوبی را در زمینه اجرای این طرح در دستور کار قرار داده است.

۲۰۰ هزار خانه روستایی ساخته می‌شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه این بنیاد در کنار دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی همه تلاش خود را برای عملی شدن این پروژه در دستور کار قرار داده است، ابراز کرد: سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از سوی بنیاد مسکن ساخته می‌شود.

روحانی نژاد با بیان اینکه ۲۰۰ هزار روستایی و ۲۰۰ هزار واحد شهرهای کشور توسط بنیاد مسکن در طول سال در جریان نهضت ملی مسکن ساخته می‌شود، گفت: تلاش داریم که خانه‌های مورد نیاز مردم ابتدا با شرایط و کیفیت بسیار خوب و در ثانی در اسرع وقت تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه جلب رضایتمندی مردم در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن هم مد نظر دولت و مجلس و هم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: ظرفیت‌های فنی و اجرایی بنیاد مسکن آماده است تا هر تعداد واحدی که تعیین شود در شهرها خانه بسازیم.

دبیرسرویس: #جوادمحمدی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.