کد خبر: 412828
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

ساخت‌وسازهای خلاف در حاشیه شهر قم صفر است

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: با نظارت دستگاه قضایی وضعیت تخلفات شهری قم در شرایط حاضر بسیار بهبود پیدا کرده است و شاهد توقف ساخت‌وساز غیرمجاز در حاشیه شهر هستیم.

ساخت‌وسازهای خلاف در حاشیه شهر قم صفر است

به گزارش قم پرس/ احمدرضا شفیعی، در دیدار شهردار قم با معاون دادستان این استان، با تقدیر از همراهی دستگاه قضائی در برخورد با هرگونه تخلفات در حوزه شهری اظهار کرد: شهر قم در حوزه برخورد و رفع تخلفات در بین کلان‌شهرهای کشور جایگاه مناسبی دارد که این مهم با همراهی و همکاری شبانه‌روزی دستگاه قضائی حاصل‌شده است.

وی با بیان اینکه قم از کلان‌شهرهایی بوده است که حاشیه‌نشینی ندارد، افزود: هزار و ۶۰۰ حکم قضائی برای جلوگیری از رفع تخلفات تاکنون دریافت شده است که با همکاری، حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی مشکل خاصی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و شهری در قم نداریم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه ساخت‌وساز خلاف و غیرمجاز در حاشیه شهر صفر است، تصریح کرد: امروز با همکاری دستگاه قضائی به‌ندرت متکدی و کارتن‌خواب و کودکان کار در سطح شهر می‌بینیم و با دستورات دستگاه قضائی، دست شهرداری برای هرگونه فعالیت در رفع معضلات شهری باز است.

شفیعی، انضباط شهری قم را در شرایط مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با اعتماد به مدیریت شهری، دستورات و احکام مناسبی صادر کرده است که منجر به بهبود شرایط شهر نسبت به سال‌های نه‌چندان دور شده است و امروز وضعیت نظم و انضباط شهری در قم در کشور بی‌نظیر است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید