کد خبر: 412887
۰
۰
نسخه چاپی

مسئولان فکری به حال جاده دامغان- جندق کنند/ ضرورت کاهش تصادفات

به گزارش قم پرس حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های دومین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ دامغان در مصلای این شهرستان ضمن انتقاد به وضعیت تصادفات جاده‌ای بیان کرد: حادثه تلخ و اسف بار تصادف خونین در محور دامغان _ جندق به فوت ۹ نفر از هموطنان انجامید.

وی با بیان اینکه محور دامغان _ جندق از جمله محورهای پر تصادف است، ابراز کرد: از مسئولان انتظار داریم فکری به حال این جاده کرده و در راستای تکمیل دو بانده شدن این محور تسریع داشته باشند.

امام جمعه دامغان به وضعیت بهداشت و درمان دامغان و مطالبه عمومی مردم در راستای حل مشکلات این حوزه نیز اشاره کرد و گفت: استاندار سمنان از بیمارستان ولایت در هفته‌ای که گذشت بازدید کرد و مشکلات و کمبودها برای وی نیز محرز شد.

رستمیان بیان کرد: نشستی با حضور مسئولان برای ساماندهی وضعیت بهداشت و درمان در دامغان برگزار شد و بعد از تعطیلات نوروزی هم مقرر شده تا در مرکز استان جلسه‌ای دیگر تشکیل شود لذا انتظار داریم در این نشست‌ها مطالبات مردم پیگیری شود.

وی همچنین در رابطه با ثبت نام حوزه‌های علمیه و لیالی شب‌های قدر مطالبی بیان کرد و افزود: ماه رمضان فرصت خوبی است تا جوانان را به نور تعالیم الهی به خصوص قرآن کریم آشنا کرد و لذا خانواده‌ها در این ماه از این فرصت بی بدیل بهره بگیرند.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید