کد خبر: 338876
۰
۰
نسخه چاپی

مذاکرات درخصوص برجام نباید فرسایشی شود

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جامعه مدرسین در این بیانیه با امضای آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین، آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اقتدار جبهه مقاومت در عرصه میدانی و سردرگمی دشمن در مواجهه با استقامت ایران اسلامی را نتیجه هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» و اطاعت مسئولان در این عرصه از اوامر ولی فقیه و حمایت‌های مردم همیشه در صحنه ارزیابی می‌کند اکنون که سخن از بازگشت به مذاکرات برجامی است، نکاتی را جهت استحضار ملت شریف ایران و مسؤولان دست‌اندرکار مذاکرات یادآور می‌شویم.

بیانیه ادامه یافته است: تحریم‌هایی که از طرف اوباما یا ترامپ انجام شده به طور کامل (هسته‌ای و غیر هسته‌ای) باید رفع شود، چرا که این رهنمود رهبری و خواسته همه‌ مردم است. بر این اساس تعهدات روی کاغذ هیچ ارزشی نداشته و هرگونه اقدام عملی از سوی گروه مذاکره کننده باید پس از راستی‌آزمایی صورت پذیرد.

بیانیه حاکی است: از آن جایی که ملت ایران تجربه تلخ برجام را از آمریکای خیانت‌کار و اروپای بدعهد در خاطره دارد، باید از فرسایشی شدن مذاکرات جلوگیری کرد، مسئولان محترم اجرایی کشور علاوه بر پیگیری رفع کامل تحریم‌های ظالمانه، راه‌های خنثی‌سازی تحریم‌ها را بر اساس راهبرد اقتصاد مقاومتی دنبال کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید