کد خبر: 346076
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم

‌ 200 نفر از مددجویان کمیته امداد در آزمون پایانی طرح ملی یاس شرکت کردند

‌ 200 نفر از مددجویان کمیته امداد در آزمون پایانی طرح ملی یاس شرکت کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ‌ 200 نفر از مددجویان کمیته امداد در آزمون پایانی امداد و کمک‌های اولیه که در قالب طرح ملی یاس (یاران آسیب ستیز) در مرکز امور جوانان این جمعیت برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی اظهار کرد: طرح ملی یاس با حضور 200 نفر از دختران مجرد در سنین 25 تا 35 سال مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در پنج منطقه‌ و به مدت پنج روز در استان برگزار شد و مددجویان در این طرح مباحث امداد و کمک های اولیه، مهارت های زندگی و پیشگیری از اعتیاد را فرا گرفتند.

وی افزود: این دوره به همت معاونت امور جوانان و با همکاری معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر قم، کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم هدف از اجرای این طرح را ارتقاء عزت نفس و پذیرش مسئولیت اجتماعی دختران مجرد آسیب پذیر مرکز و حاشیه‌ی استان، حضور مخاطبین طرح در عرصه های اجتماعی و مشارکت در فعالیت های جمعی و ایجاد انگیزه در زمینه‌ی امداد و کمک های اولیه و آشنایی با مدیریت بحران در حوادث و سوانح عنوان کرد.

بهرامی با اشاره به اینکه 200 نفر از مددجویان کمیته امداد پس از گذراندن دوره‌ی آموزشی، در آزمون پایانی امداد و کمک‌های اولیه که در قالب طرح ملی یاس (یاران آسیب ستیز) در مرکز امور جوانان این جمعیت برگزار شد، شرکت کردند، خاطر نشان کرد: به شرکت‌کنندگان در این آزمون در صورت کسب نمره‌ی قبولی، از سوی معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر قم گواهینامه اعطا خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید