کد خبر: 353597
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تانک ۴۰۰؛ جدیدترین خودروی شرکت Great Wall Motors

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از carscoops، علاوه بر تانک ۵۰۰ در نمایشگاه خودروی ۲۰۲۱ چنگدو در کشور چین، گریت وال موتورز یک SUV دیگر را با رویکرد طراحی متفاوت ارائه کرده است. تانک ۴۰۰ در فرم مفهومی رونمایی شد و به زودی به مدل‌های ۳۰۰، ۵۰۰، ۷۰۰ و ۸۰۰ می‌پیوندد و مجموعه SUV‌ های خارج از جاده این خودروساز چینی را تکمیل می‌کند. تانک ۳۰۰ مدل اصلی است و سپس دو جفت مدل مکانیکی داریم ۴۰۰/۵۰۰ و گل سرسبد این شرکت خودرو‌های ۷۰۰/۸۰۰ هستند. اتومبیل‌های مدل ۵۰۰ و ۸۰۰ دارای طراحی ممتاز هستند، در مقابل ۴۰۰ و ۷۰۰ بسیار مقاوم و ماجراجویانه هستند.

تانک ۴۰۰

مشخصات خودروی جدید Great Wall Motors

خودروی جدید Great Wall Motors به نام تانک ۴۰۰، بر اساس معماری بدنه روی قاب تانک ۵۰۰ ساخته شده و فاصله بین دو محور آن ۲۸۵۰ میلی متر (۱۱۲.۲ اینچ) است. از نظر طراحی هیچ وجه مشترکی با سایر مدل‌ها ندارد، سطوح زاویه دار و گلگیر‌های رنگ بدنه بر روی خودرو قرار دارد. این خودروی مفهومی ترکیبی از رنگ فیروزه‌ای روشن با لبه‌های زرد برای نمای بیرونی و روکش سفید/آبی روشن برای فضای داخلی است، اما ما انتظار داریم که ترکیبات کم رنگی برای نسخه تولیدی ارائه شود. بر روی داشبورد، صفحه لمسی سرگرمی بسیار گسترده‌ای وجود دارد که با خوشه ابزار آنالوگ متضاد است.

لاستیک‌های همه کاره BF Goodrich نشان می‌دهد که این یک آفرود واقعی است. در واقع، علاوه بر معماری جالب آن، کانسپت Tank ۴۰۰ دارای سیستم چهارچرخ محرک با دیفرانسیل قفل شدن جلو و عقب است. هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه‌ها در دست نیست، اما انتظار می‌رود تانک ۴۰۰ با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ و با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ارائه شود.

شاسی بلند جدید

قیمت و زمان عرضه تانک ۴۰۰

تانک ۵۰۰ به عنوان نسخه پرچمدار می‌تواند با پیشرانه ۳.۰ لیتری V۶ توربوشارژ قوی‌تر و گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته عرضه شود. نسخه تانک ۴۰۰ احتمالا در سال ۲۰۲۲ رونمایی شود، اگرچه هنوز منتظر تانک ۷۰۰ و ۸۰۰ هستیم که اوایل امسال در قالب مفهومی به نمایش درآمدند. از نظر قیمت، انتظار می‌رود بین بین ۳۵ تا ۴۰ هزار دلار هزینه داشته باشد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس